Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: همزمان با آغاز جام ملت‌های آسیا قدیمی‌ترین کاخ ابوظبی پس از یازده سال بازگشایی شد.

حجم ویدیو: 9.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22

شبکه تلویزیونی رویترز گزارش داد: کاخ «قصر الحسن» که در قرن هجدهم میلادی ساخته شده است قدیمی‌ترین کاخ امارات عربی متحده به شمار می‌رود. در‌های این کاخ پس از یازده سال همزمان با آغاز جام ملت‌های آسیا به روی عموم گشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مراسم‌ مختلفی در این کاخ برگزار می‌شود.

این کاخ در سال ۱۷۶۱ برای دفاع از چاه‌های آب جزیره ابوظبی ساخته شده است. این کاخ در سال ۱۷۹۳ به فرمان شخبوط بن ذیاب آل نهیان حاکم وقت ابوظبی به یک قلعه نظامی بدل شد و به سکونتگاه دائمی وی بدل شد.

این کاخ در اواخر سال ۱۹۳۰ به لطف درآمد‌های نفتی توسعه یافت و تا سال ۱۹۶۳ به کاخ امیر ابوظبی و محل برگزاری جلسات دولت بدل شد.

این کاخ پس از سال ۱۹۷۱ و زمان تشکیل کشور امارات متحده عربی و انتخاب ابوظبی به عنوان پایتخت به موزه تبدیل شد. این کاخ دوبار در سال‌های ۱۹۸۳ و همچنین امسال بازسازی شد. در طول قرن‌ها این کاخ به عنوان محلی برای اقامت خاندان سلطنتی و محل برگزاری جلسات دولت و شورای مشورتی مورد بهره برداری قرار می‌گرفت. هم اکنون این کاخ نمادی از تاریخ ابوظبی است.

کاخ قصر الحسن شاهد تاریخی تبدیل شهر ابوظبی به یک شهر بزرگ جهانی بوده است. از مرکز اداری این کاخ به عنوان محلی برای نگهداری اسناد و فیلم‌های تاریخی استفاده می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم / فرار قاتل طلبه جوان مشهدی / این مرد موتورسوار را می شناسید ؟+ تصویر و جزئیات ماجرای گم شدن 83 میلیاردتومان در جاده مرگ بجنورد این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ فرشاد آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ زن جوان به خاطر پول مانیکور ناخنش دست به قتل آریشگر زد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ تلخ حمید سرباز فداکار هنگام نجات 4 گرفتار در سانتافه + فیلم و عکس نقشه مافیایی 2 مرد درخانه یک فراری از ایران / دختر تهرانی راز آنان را لو داد + عکس فیلم تکان دهنده / اینجا آفریقا نیست ایران است ! کلاس درس بچه ها در آغل گوسفندان واکنش تند به انتشار عکس‌های بی حجاب دختر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در امریکا پدر بی رحم به خاطر مشق ننوشتن صورت پسرش را با لوله جاروبرقی ترکاند+عکس منبع بوی گند تهران زیر پلاسکو بود/ دریچه چاه بعد از 45 سال باز شد + فیلم جزئیات طونل های پیچ در پیچ این زن عاشق پیشه قصد داشت کلیه شوهرش را بخورد ! شهریار زنگ زد و گفت می خواهد همسرم را به قتل برساند / 2 قاتل در یک مخفیگاه دستگیر شدند صحنه ای عجیب در آسمان مردم را وحشت زده کرد+ عکس فیلم / زن جوان با ماشین از روی همسرش رد شد! / این مرد ازدواج پنهانی داشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا فیلم قدیمی ترین کاخ ابوظبی ویدیو ها عکس فیلم زن دستگیر شد دانش آموزان دختر دستگیر پسر پرونده جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • بازگشایی محور هراز
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا