Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:45:59 GMT

دعوت از ۲۰ کماندار به اردوی تیم ملی تیروکمان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۸۹۰۲

دعوت از ۲۰ کماندار به اردوی تیم ملی تیروکمان

پس از پایان ششمین رنکینگ کشوری، ۲۰ کماندار در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به اردوی تیم ملی تیروکمان دعوت شدند.

به گزارش ایسنا، پس از پایان ششمین رنکینگ کشوری تیروکمان، ۲۰ کماندار در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. این اردو از ۱۷ دی در سایت تیروکمان آزادی آغاز و تا ۷ بهمن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از ۱۷ دیماه در سایت تیراندازی با کمان آزادی تهران آغاز می‌شود.

کمانداران دعوت شده به اردو عبارتند از؛ صادق اشرفی، حامد فوری، شیوا شجاع مهر، هاله ایزد خواه (آذربایجان شرقی)، کیوان ریاضی مهر، نیما محبوبی، نیلوفر علیپور، راحله فارسی (البرز)، محمدصادق کبودانی، محمد صالح پالیزبان ، پارمیدا قاسمی، گیسا بایبوردی (تهران)، سیده ویدا حلیمیان (خراسان رضوی)، رضا شبانی (یزد)، زهرا دهقان (فارس)، ملیکا عبدالکریمی (کیش)، اسماعیل عبادی، احمد اکبری (قزوین)، میلاد بسطامی (لرستان) و سحر قادری (کرمانشاه)

هدایت این تیم را مجید احمدی و مجید میررحیمی بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت هفت بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی پارسایی، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین اردوی تیم ملی هندبال به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت و به میزبانی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

وی افزود: در این اردو، «محمدحسین یوسفی، متین عادل‌منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی‌جو، حسین علمی‌خواه» هفت بازیکن نوجوان فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازیکنان در این اردوی برای شرکت در مسابقات و رقابت‌های قهرمانی آسیا که در مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می‌شود از سوی اعضای کادر فنی تیم ملی به خوبی محک خوردند.

وی با اشاره به کیفیت خوب این اردو، تصریح کرد: دهدشت همیشه میزبان خوبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف بوده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: تاکنون شهر دهدشت و تیم هدنبال فرازبام خائیز دهدشت در سالن اختصاصی هندبال (شهید باهنر) میزبان پنج دوره اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و نونهالان کشور بوده‌است.

کد خبر 746879

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا