Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با تاکید بر لزوم ثبت نام اطلاعات کامل راننده و خودرو در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی، گفت: براساس نظارت‌های صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور در آذرماه امسال، با ۲۰۰ خودرو سرویس مدرسه که فاقد علائم و استاندارد‌های لازم بوده اند، برخورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، وفایی نماینده شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران، خوش قدم رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران و ستوان یکم نصیرمولا نماینده پلیس راهور به میزبانی سازمان تاکسیرانی تهران برگزار شد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جلسه این کارگروه با اشاره به اینکه ۱۸ هزار خودرو اعم از تاکسی و خودروی شخصی، خدمات سرویس مدرسه را ارائه می‌دهند، عنوان کرد: تمامی خودرو‌های سرویس مدارس باید دارای برچسب باشند و اطلاعات کامل خودرو و راننده باید در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی ثبت شود، در غیراینصورت با متخلفان به صورت قانونی برخورد و با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

وی گفت: پیمانکاران سرویس مدارس دارای مجوز، به هیچ عنوان مجاز نیستند از رانندگان و خودرو‌هایی استفاده کنند که فاقد استاندارد‌های لازم بوده و در سامانه تاکسیرانی ثبت نشده اند. در صورت ملاحظه این موارد، پیمانکاران متخلف در جلسه آینده کارگروه ماده ۱۸ شناسایی و به هیات انضباطی پیمانکاران سرویس مدارس معرفی خواهند شد و درصورتی که تخلف محرز شود از ادامه همکاری جلوگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرویس مدرسه شهر تهران سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود