Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسینعلی قمری نیا پیش از ظهر یکشنبه در جمع روحانیون از استقرار روحانی در خانه عالم روستای علیصدر از توابع شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی قمری نیا با اعلام رضایت از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و دینی روحانیون و مبلغین اظهار داشت: روحانیون، مبلغین و مبلغات حلقه اتصال و آگاهی‌بخشی به مردم در مسائل، تبلیغی و فرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قمری نیا گفت: برگزاری نمازهای جماعت، جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات قرآنی و فرهنگی، برگزاری مراسم ادعیه، سخنرانی و جلسات قرآنی از جمله مهمترین برنامه های اجرا شده توسط روحانیون، مبلغین و مبلغات در سطح شهرستان کبودرآهنگ است.

وی در ادامه گفت: درراستای تبلیغ و آشنایی مردم با احکام، مسائل دینی، اعتقادات و رفع شبهات حجت‌الاسلام علی جعفر زاده در خانه عالم روستای علیصدر مستقر شد.

وی گفت: مبلغین و مبلغات در مراسم و مناسبت‌های مختلف، زمینه های لازم برای حضور نوجوانان و جوانان را در عرصه دین و فرهنگ و ترویج فرهنگ معارف دینی در جامعه و آشنایی نسل نوجوان با احکام و مسائل دینی را فراهم می‌کنند.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ نیز از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از قرآن آموزان کودک و نوجوان در مقاطع پیش دبستانی تا دبیرستان در رشته های حفظ قرآن کریم، قرائت، مفاهیم، خوشنویسی و نقاشی با مضامین قرآنی و تواشیح برگزار می‌شود.

مهدی ترابی افزود: ۵ موسسه قرآنی، ۲۳ خانه قرآن روستایی و اداره آموزش و پرورش در برگزاری این جشنواره با اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ همکاری می‌کنند.

کد خبر 4505324

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه عالم کبودرآهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 206 نفر از نمایندگان مجلس درباره تقدیر و تشکر از تولید و پخش  ویژه برنامه‌های انتخابات مجلس، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توسط رسانه ملی را قرائت کرد. 

 متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی، فراگیرترین و مهم ترین رسانه-دانشگاه کشور، نقش بی بدیلی در تربیت دینی جامعه، و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی، در ابعاد داخلی و بین المللی دارد.

 این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی، ضمن ایجاد طراوت معنویت و امید و ایمان در متن و بطن جامعه، در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش، ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی «محفل» نمود بارز آن بوده است.

 در دیگرسو، رسانه ملی با ایجاد ظرفیت های جدید و تولید برنامه‌های متنوع؛ متعدد در قالب های مختلف، ضمن هم افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات، زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

 بر همین اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صداوسیما، مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته، و تلاش های رئیس سازمان صداوسیما، جناب آقای دکتر پیمان جبلی، و همکاران پرتلاش و سخت کوش ایشان در رسانه ملی اعلام می دارند.

 والسلام علیکم و رحمه الله

دیگر خبرها

  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان