Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در تذکری خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شد و افزود: وزرای دولت آیا از سفره خالی و معیشت با مشقت مردم و محرومان اطلاع دارند؟

به گزارش ایسنا، ذبیح نیک‌فر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، وضعیت بیمه و درمان جانبازان را بسیار ناگوار دانست.

وی سیاسی کردن ادارات آموزش و پرورش را نمک بر زخم معیشت فرهنگیان دانست و به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و افزود: آیا اراده‌ای برای برخورد با سوء مدیریت‌ها ندارید؟ چرا اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به تعویق انداخته می‌شود؟

نیک‌فر خطاب به وزرای کشور و نفت متذکر شد: احداث جایگاه و عرضه سوخت تک‌نازل بین مردم نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است علاوه بر آن جایگاه‌داران سوخت سرمایه‌گذاری خود را در معرض خطر می‌بینند؛ به بیان روشن‌تر  اشتغال و تولید در این حوزه با تهدید روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری امضای تفاهم‌نامه بین وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و نیرو، استانداران و سازمان برنامه و بودجه خواستار لایروبی آب‌بندان‌ها و صلاح و بازسازی نهرها و کانال‌های انتقال آب زراعی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش جایگاه داران سوخت همسان سازی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند