Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از هرمزگان، نشست شورای اداری کارکنان فرمانداری شهرستان سیریک در روز یکشنبه، ۱۶ دی‌ماه با حضور فرماندار شهرستان سیریک و مسئولان دوایر فرمانداری و بخشداری مرکزی با هدف تسریع در روند خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع در محل سالن اجتماعات فرمانداری سیریک برگزار شد.
عبدالله پرتابیان، فرماندار شهرستان سیریک در این جلسه گفت: با توجه به نزدیکی به ایام‌الله دهه مبارک فجر، لازم و ضروری است همه کارمندان فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و بمانی با برنامه‌ریزی، مقدمات لازم را برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و آماده‌سازی طرح‌های عمرانی فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان سیریک افزود: کارمندان فرمانداری و بخشداری‌ها باید همیشه مطالبه‌گری از مدیران ادارات و نهاد‌ها را در راستای خدمت و تکریم ارباب رجوع داشته باشند.
پرتابیان رعایت نظم، عدالت، انصاف و خوش اخلاقی در برخورد با مردم را از مهم‌ترین صفات یک کارمند و خدمتگزار مردم برشمرد.
وی ابراز کرد: یک کارمند خوب و وظیفه‌شناس باید همواره برای پیشرفت و موفقیت حوزه کاری خودش برنامه و طرح داشته باشد و منتظر ارجاع نامه تنها نباشد، نبض یک اداره و سازمان با فعالیت و پویایی مجموعه کارمندان آن به موفقیت و سربلندی خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک یادآور شد: کارمندان باید با آگاهی و اشراف اطلاعاتی پیرامون حوزه کاری در راستای پیگیری و مطالبه‌گری خدمت به مردم به منظور تسریع در فرآیند انجام کار‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان گفت: کارمندان فرمانداری و بخشداری‌ها باید با سرکشی و نظارت از ادارات، شهرداری‌ها، دهیاران جهت کمک به خدمت‌رسانی به مردم ضمن یادآوری و پیگیری مطالبات، بازوی توانمند فرماندار و بخشداران در راه عمران و توسعه شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بندر عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید