Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره ها در حوزه آموزش خبرنگاری دو دوره برگزار می شود. دوره‌ خبرنگاری مقدماتی با تدریس حمیدرضا بوالی، دبیر سرویس فرهنگی خبرگزاری مهر روزهای چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰ به مدت ۸ هفته برگزار خواهد شد. شروع این دوره از ۱۹ دی ماه خواهد بود.

همچنین دوره گزارش نویسی با تدریس خانم نغمه دانش آشتیانی، دبیر سرویس هنر خبرگزاری روزهای پنجشنبه ساعت ۹ الی ۱۱ و به مدت ۱۰ هفته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع این دوره از ۲۰ دی‌ماه خواهد بود.

دوره جدید عکاسی خبری (فتو ژورنالیسم) با تدریس مجید عسگری پور، عکاس باسابقه خبرگزاری مهر و برنده چندین جایزه عکاسی به صورت دو جلسه در هفته روزهای دوشنبه ۱۶ تا ۱۹ عصر و پنجشنبه ۹ تا ۱۲ ظهر برگزار می شود. شروع این دوره از ۲۴ دی‌ماه خواهد بود . این دوره به صورت آموزش کارگاهی است و آشنایی با عکاسی مقدماتی (پایه) و داشتن دوربین از شرایط الزامی برای حضور در این دوره است.

مجموعه گرافیک خبری کاربردی با تدریس حسین رزاق‌نژاد، عکاس سابق خبرگزاری و گرافیست شبکه تلویزیونی افق روزهای پنجشنبه ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ برگزاری می شود که آموزش فتوشاپ کاربردی و مهارت‌های کاربردی ایلاستریتور در گرافیک خبری از سرفصل های این مجموعه است. این دوره نیز از ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات دروه ها و ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۳۰۵۱۵۱۹ و ۴۳۰۵۱۴۲۲ تماس بگیرند.

کد خبر 4505265

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرنگار عکاسی کارگاه آموزش خبر کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش مهر، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد