Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ تحمیلی دو واژه مادر و شهید را کنار هم نشاند و گاهی این دو واژه عمق دلتنگی‌های مادرانه را ترسیم می‌کنند. دلتنگی مادران شهدا برای فرزندانی که شاید دیگر دیدار دوباره‌ای تا قیامت به دنبال نداشته باشد.

شهید مدافع‌حرم علیرضا بریری یکی از شهدای منطقه عملیاتی خان‌طومان بود که  پیکر مطهرش بعد از ۳ سال گمنامی سرانجام طی روز‌های اخیر به کشور بازگردانده شد و امروز شانزدهم دی ماه سال جاری بر دوش مردم مؤمن و شهیدپرور سادات‌محله در شمال کشور تشییع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همراه علیرضا بریری چند تن دیگر از دوستان هم محلی وی مثل شهید محمد بلباسی نیز حضور داشتند که هنوز پیکر آن‌ها جاویدالأثر است و مادران این شهدای گرانقدر همچنان چشم به راه هستند.

مادر، همسر، خواهر و فرزندان شهید مدافع‌حرم شهید محمد بلباسی شب گذشته در کنار پیکر شهید علیرضا بریری حضور یافتند و دلتنگی‌های این ۳ را با دوست و همرزم عزیز سفر کرده خود بازگو کردند.

بیشتر بخوابید: دیدار جانسوز فرزند شهید مدافع حرم با پیکر پدرش بعد از ۳ سال +فیلم

در ادامه این خبر تصاویری دردناک و قابل‌تأمل از حضور خانواده شهید محمد بلباسی و دردودل‌های سوزناک مادر شهید را در کنار پیکر شهید علیرضا بریری را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این مراسم با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی