Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@07:09:09 GMT

ناوگروه کشور پاکستان در بندر عباس پهلو گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۲۲۰۳

ناوگروه کشور پاکستان در بندر عباس پهلو گرفت

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت ناجا در بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارش مشرق، ناو گروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناو گروه صلح و دوستی پاکستان، گفت: هدف از حضور این ناو گروه در ایران توسعه مناسبات نظامی و تقویت حسن هم جواری بین دو کشور همسایه، دوست، برادر و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است.

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت.

بیشتر بخوانیم:

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت.

بیشتر بخوانیم:

بزرگترین و جدیدترین شناورهای ارتش ایران به قاره آمریکا می‌روند

وی افزود: در این بازدید که از امروز به مدت ۴ روز در بندرعباس انجام می‌شود علاوه بر دیدارهای متقابل، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بین نیروی دریایی دو کشور، بازدید دانشجویان این ناو گروه از شهر بندرعباس، امکانات منطقه یکم امامت نداجا و بازدید از جزیره قشم پیش بینی شده است.

امیر دریادار دوم محمدی در ادامه با اشاره به افزایش مناسبات بین دو کشور همسایه ایران و پاکستان، خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و افزایش مناسبات، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اعزام ناوگروه‌های آموزشی، پشتیبانی و رزمی تاکنون بازدیدهای متعددی از بنادر کشور پاکستان انجام داده است.

انتهای پیام /

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا بندرعباس پاکستان ناوگروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است

تجسم واقعی حیات امت مسلمان در مجازات ظالم را این روزها باید در شوق و شعف گسترده ملت ایران در داخل مرزها و همدلی و بهجت آحاد امت اسلامی و تمام کسانی که دل در گرو آرمان آزادی فلسطین را دارند به تماشا نشست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جنبش عدالت‌خواه دانشجویی کشور در خصوص عملیات اخیر قوای نظامی کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ

سحر ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، زمان تحقق وعده‌ای بود که ملت ایران و همه مستضعفین عالم چشم به راهش بودند تا غیرت امت اسلام را در مجازات مستقیم رژیم قاتل و غاصب صهیونیستی تماشا کنند.
این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، نقطه عطف مهمی در مسیر اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل است.

جمهوری اسلامی ایران وظیفه رویارویی با ظالمان را متکی به خواست و مطالبه عموم ملت و براساس مبانی انقلاب اسلامی مبنی‌بر حمایت از مستضعفین عالم و مبارزه با ظالمان و طواغیت به دوش گرفته است و این مسیر را تحت تدبیر و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با قوت می‌پیماید ان‌شاءالله.
پاسخ قاطع ایران به تجاوزات گستاخانه رژیم اشغالگر به همان اندازه که مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است، مظهر جمهوریت و تحقق عینی خواست ملت در تنبیه قاطعانه اسرائیل است.

تجسم واقعی حیات امت مسلمان در مجازات ظالم را این روز‌ها باید در شوق و شعف گسترده ملت ایران در داخل مرز‌ها و همدلی و بهجت آحاد امت اسلامی و تمام کسانی که دل در گرو آرمان آزادی فلسطین را دارند به تماشا نشست.
همچنین این اقدام مبارک، قوت قلبی برای ملت غیور و مظلوم فلسطین بوده است تا بیش از پیش در راه مقاومت ایستادگی نمایند.

وعده مقام معظم رهبری در تنبیه حتمی رژیم اشغالگر قدس و جامه عمل پوشاندن به آن در عرصه عمل توسط غیورمردان نظامی، فصل‌الخطابی برای تمام مستکبران عالم بود که مشخص کرد اگر قصد دست‌درازی به کشور عزیزمان را داشته‌باشند، مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود.
عمل به این صدق وعده توسط نیرو‌های جان برکف نظامی نه‌تن‌ها موجب مسرت جنبش دانشجویی به‌عنوان جزئی جدایی ناپذیر از مردم شد، بلکه نشان داد مطالبات و سوالات دانشجویان انقلابی در نظام امت و امامت تعریف شده و در هماهنگی و همراهی با جمهوری اسلامی است.

در پایان یاد تمامی شهدای راه قدس را گرامی داشته و از مقام معظم رهبری و تمامی فرماندهان نظامی که وظیفه خطیر چنین پاسخ دندان‌شکنی را برعهده گرفتند، کمال قدردانی را داریم و در جهت تبیین و حمایت از اقداماتی از این قبیل خواهیم کوشید.
در صورت شیطنت مجدد رژیم اشغالگر قدس، ما از قوای نظامی کشور برای مقابله به مثل و دفاع مشروع حمایت کرده و خواهان آن خواهیم بود.
به امید نابودی رژیم سست‌تر از خانه عنکبوت.

دیگر خبرها

  • خط و نشان ایران برای کشور‌های عربی منطقه | پایگاه خود را در اختیار اسرائیل قرار دهید، پاسخی سخت خواهید گرفت
  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی