Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب میناب از راه اندازی نخستین کارناوال کشوری دوستان آب در میناب خبرداد.

مصطفی زائرپور مدیر امور آب و فاضلاب میناب در گفتگو با خبرنگار شبستان در میناب، اظهار داشت:این کارناوال 23 دیماه باحضور 10 هزار دانش آموز و خانواده آنها در میناب برگزار می شود.

وی افزود: کارناوال کشوری دوستان آب برای نخستین بار در کشور در میناب برگزار می شود و دانش آموزان مسیر میدان ولایت تا بوستان آنامیس را با برنامه های جذاب و آموزشی طی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب میناب:این کارناوال با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کارناوال را ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب ذکر کرد و افزود:این آئین با حضور مسئولان استانیو شهرستان و مهمانان کشوری برگزار می شود.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل مجلس مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع کلیسا بارش برف خبرگزاری شبستان آمریکا صرفه جویی در مصرف آب شهرستان میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد

حمدالله فطرت، معاون سخنگوی طالبان گفت: حفاظت از مرزها و انجام تمرینات نظامی در مرزها بر عهده کشورهای مربوط است. اما از سوی افغانستان به همه همسایگان و کشورهای منطقه اطمینان می‌دهیم که خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد. 

ظاهرا این سخنان در واکنش به رزمایش مشترک نظامیان روسیه و تاجیکستان در نزدیک مرز افغانستان ابراز شده است.

نیروهای نظامی دو کشور، روز دوشنبه رزمایش نظامی چهار روزه‌ای را در نزدیکی مرز افغانستان آغاز کردند. این رزمایش در منطقه ختلان تاجیکستان برگزار شده‌است.

وزرات دفاع روسیه با انتشار خبرنامه‌ای گفته‌است که نیروهای نظامی این کشور همراه با نیروهای تاجیکستان راه‌های به کار گیری واحدهای نظامی برای نابودی باندهای تروریستی را تمرین می‌کنند.

در خبرنامه همچنین تأکید شده که هدف این رزمایش مشترک آماده سازی واحدهای نظامی برای انجام وظایف در مناطق کوهستانی و از بین بردن گروه های مسلح غیرقانونی است که از مرزها نفوذ کرده‌اند.

رزمایش مشترک نظامیان روسیه و تاجیکستان چند هفته پس از حمله ‌مرگبار به محل برگزاری کنسرت موسیقی در حومه مسکو که جان بیش از ۱۳۰ نفر را گرفت، برگزار شده‌ است.

گروه داعش مسئولیت آن حمله را به عهده گرفت.

روسیه چهار نفر شهروند تاجیکستان را بازداشت کرده و مدعی است که آنها عاملان این حمله بودند.

این اولین باری نیست که نیروهای روسی و متحدان‌شان در نزدیکی مرز افغانستان تمرین نظامی برگزار می‌کنند.

در اکتبر سال ۲۰۲۱ بلافاصله پس از به قدرت رسیدن طالبان، نیروهای مسلح شش کشور عضو «پیمان امنیت جمعی» در مناطق مرزی تاجیکستان رزمایش نظامی برگزار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • ماجرای شکوائیه‌نویسان تهران و ضرب و شتم دادخواهان | نخستین صندوق‌ عدالت کی راه‌اندازی شد؟
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد