Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@13:48:55 GMT

ثبت وقف جدید در نجف‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۲۹۰۸

ثبت وقف جدید در نجف‌آباد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله بیدرام اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر آسفی از روحانیان شهرستان نجف‌آباد به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه و وقف جدیدی را جهت باقیات و صالحات خویش ایجاد و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این واقف نیک اندیش تمامی و همگی ششدانگ قطعه زمینی به مساحت 5390 متر مربع و ارزشی بالغ بر 13 میلیارد و 350 میلیون ریال را در ویلاشهر وقف کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: براساس وقف‌نامه‌ای که توسط این واقف نیک‌اندیش تنظیم شده این موقوفه جهت ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی وخدماتی حضرت فاطمه الزهرا(س) برای احداث مسجد، حسینیه، کتابخانه، سوئیت‌های اقامتی جهت اسکان مسافران و دانشجویان و طلاب، حمام، بهداشت و سلامت و همچنین ساخت واحدهای تجاری با هدف تأمین هزینه‌های این مجتمع وقف شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: وقف نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین (س) در خیابان مصلی آغاز شده است.

صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در حال حاضر معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر، گریبان‌گیر اکثر شهرهای بزرگ است، اظهار کرد: مدیریت پارکینگ یکی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت ترافیک محسوب می‌شود.

وی افزود: کمبود پارکینگ‌های غیرخیابانی منجر به افزایش پارک حاشیه‌ای و کاهش عرض خیابان و در کل اخلال در سیستم ترافیک می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیریه‌ام البنین (س) فاقد پارکینگ بوده است، تصریح کرد: به دلیل تردد و حجم زیاد خودروها و پارک آن‌ها در خیابان ایجاد یک پارکینگ در این محدوده ضروری است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۸ میلیارد ریال در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفته است، گفت: این مجموعه در راستای شهروند محوری و با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ پارکینگ به همت شهرداری مدیریت می‌شود که از این تعداد ۳۸ مورد تحت اختیار شهرداری مرکزی و سایر آن‌ها توسط مناطق پانزده‌گانه اداره می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه در سال جدید پروژه‌های عمرانی دیگری را در دستورکار قرار داده است که اجرایی خواهد شد.

کد خبر 745252

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق