Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@01:27:38 GMT

ایرانیان خارج از کشور یارانه نمی‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۲۹۶۹

پول‌نیوز - سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر دریافت یارانه نقدی ایرانیان خارج از کشور را تکذیب کرد.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ضمن تکذیب انتشار برخی اخبار نادرست از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر پرداخت یارانه نقدی به ۶ میلیون نفر از ایرانیان خارج از کشور، تاکید کرد: شایسته است افراد قبل از انتشار اخبار نادرست مستندات خود را ارائه و منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این اطلاعیه افزوده است: در صورتی که افراد اطلاعاتی برای موضوع ادعایی دارند می‌توانند مستندات خود را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند تا حسب وظایف قانونی این وزارتخانه بررسی‌های لازم را انجام و نسبت به حذف یارانه افراد احتمالی اقدام کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خصوصی سازی یارانه خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود

به گزارش «تابناک»، دکتر احمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدوین سبدغذایی مطلوب ایرانی اظهار کرد: یک سبد غذایی مطلوب ایرانی برای سال ۱۴۰۳ تدوین شده است. در این زمینه با همکاری یک گروه علمی اقدامات زیادی انجام شده و نهایتا در سال ۱۴۰۲ با همکاری انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور و دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت این سبد تدوین شد و دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نیز در این زمینه نقش داشته است. در هفته جاری این سبد با حضور وزیر بهداشت و معاون بهداشت رونمایی خواهد شد.

وی درباره هدف اصلی رونمایی از این سبد غذایی گفت: هدف از تدوین این سبد آن است که میزان مصرف مناسب مواد غذایی را به خانواده‌های ایرانی آموزش دهد و به تمام دستگاه‌های متولی اعلام می‌دارد که وضعیت در مورد کدام مواد غذایی در کشور مناسب است و در کدام مورد نیاز به صادرات و واردات دارد و نیاز افراد را در آن برنامه مشخص کرده است.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تاکید کرد: این برنامه برای این است که رژیم غذایی پایداری وجود داشته باشد و علاوه بر اینکه سلامت افراد را تضمین می‌کند، به محیط زیست آسیب نرساند؛ این موضوع برای اولین‌بار در کشور اتفاق افتاده است که سبدغذایی با دیدگاه «پایداری» تدوین شده و نقطه نظرهای محیط زیستی نیز در آن ادغام شده است.

وی گفت: این سبد غذایی مطلوب معمولا با توجه به نیازهای غذایی گروه سنی افراد بالغ و یک خانوار چهارنفره و کالری ۲۵۰۰ تدوین شده است که بتواند هم بیماری‌ها را کاهش دهد و هم نیاز به مواد غذایی مورد نیاز را تامین کند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در پایان تصریح کرد: در این سبد غذایی، تمام اقلام مورد نیاز افراد به‌صورت تک به تک همچون برنج، نان، گوشت و اقلام اصلی غذایی در نظر گرفته شده است که باید به چه میزان استفاده کنند تا سلامت آن‌ها تامین شود.

دیگر خبرها

  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود