Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یکشنبه ۱۶ دی ماه شاخص کل بورس به ۱۶۱ هزار و ۲۷۵ واحد رسید در حالی که روز گذشته شاخص کل با ۲۰۸ واحد رشد به ۱۶۱ هزار و ۱۰۷ واحد رسیده بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز یکشنبه 16 دی ماه شاخص کل با ۱۶۸ واحد رشد معادل ۰.۱۰ درصد به ۱۶۱ هزار و ۲۷۵ واحد رسید. بررسی های شبکه اقتصاد و بانک ایران از معاملات امروز حاکی از آن است که همه شاخص های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد دسته جمعی مواجه شدند و ۳ نماد «وبملت با ۱۵۲ واحد، وتجارت با ۷۹ واحد و وبصادر با ۷۵ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین این بررسی ها نشان می دهد که قیمت سهام نمادهای «بموتو، ما، لابسا، پدرخش، تکنو، چکاران و خفنر» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کحافظ، وآذر، پکویر، کسعدی، خاذین، قمرو و ثنوسا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام داشتند.

 

این در حالی است که روز گذشته شنبه 15 دی ماه شاخص کل بورس با ۲۰۸ واحد رشد معادل ۰.۱۳ درصد به ۱۶۱ هزار و ۱۰۷ واحد رسیده بود و ۴ نماد «شپنا با ۱۲۹ واحد، شبندر با ۱۱۹ واحد، شتران با ۹۷ واحد و پارس با ۷۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

 

همچنین روز گذشته قیمت سهام نمادهای «ددام، چکاران، پدرخش، ما، بکام، غشان و خزر» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «قهکمت، فجام، سهرمز، قلرست، قپیرا، خمهر و سصوفی» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام داشتند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل مراجع و علماء مراجع خبرگزاری شبستان اصفهان بارش برف کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي آیت الله آملی لاریجانی رشد شاخص معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس به مدار برگشت؟