Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:38:39 GMT

محمد خاکپور: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۳۹۲۷

محمد خاکپور در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد وضعیت فعلی تیم ملی ایران در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا چیست، گفت: واقعیت این است که من بازی‌ها و اخبار تیم ملی و در مجموع فوتبال را دنبال نمی‌‌کنم. من زندگی خودم را می‌کنم و خوشبختانه زندگی‌ام بستگی به فوتبال ندارد. من کار خودم را انجام می‌دهم و فوتبال را هم دنبال نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید خیلی‌ها این موضوع را باور نکنند، ولی من حقیقت را می‌گویم. نه فوتبال خارجی می‌بینم و نه فوتبال ایرانی و هیچ چیزی را هم در فوتبال دنبال نمی‌کنم.
وی در ادامه افزود: از رسانه‌ها و تلویزیون تماس می‌گیرند تا به عنوان کارشناس با من صحبت کنند و حتی می‌گویند که من سابقه بازی در تیم ملی را دارم، ولی واقعیت این است که از فضای فوتبال به‌طور کامل دور هستم. اگر بخواهم در مورد یک بازی کارشناسی کنم حداقل باید 72 ساعت روی آن بازی مطالعه داشته باشم و اگر این کار را انجام ندهم به شعور مخاطبان توهین کرده‌ام.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا دنبال نکردن فوتبال و ندیدن مسابقات، دلیل خاصی دارد، خاطر نشان کرد: دلیل خاصی ندارد. علاقه من به فوتبال از بین رفته است و هیچ چیزی را دنبال نمی‌کنم.
خاکپور در مورد اینکه آیا فکر می‌کند ایران در جام ملت‌ها قهرمان خواهد شد یا نه، اظهار داشت: تیم ملی، تیمِ کشورم است و برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال تلویزیون بازی کارشناسی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی تیم ملی فوتبال فوتبال کارشناسی محمد خاکپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از 100 نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، 30 بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران