Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مالک روس باشگاه چلسی قصد خرید قرمزپوشان لندن را داشت، اما با هشدارهایی که دریافت کرد، از این کار منصرف شد. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی پیش از خرید آبی‌های لندن قصد خرید آرسنال را داشت اما ارائه اطلاعات و آماری اشتباه به او باعث شد که از خرید این باشگاه صرفنظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته سان آراموویچ 16 سال پیش می‌توانست به جای چلسی، آرسنال را بخرد اما اشتباهاً به او هشدار داده شد که این نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

طبق افشاگری‌هایی که در یک کتاب جدید با عنوان «باشگاه» تألیف دو نویسنده وال استریت ژورنال صورت گرفته است، بانکدارانی در سوئیس به اشتباه به اطلاع آبراموویچ رساندند که او نمی‌تواند آرسنال را بخرد چون این باشگاه فروشی نیست. طبق اطلاعاتی که در این کتاب ارائه شده است، در سال 2003، ‌آبراموویچ بانک UBS‌ سوئیس را مأمور کرده که شرایط اقتصادی باشگاه طراز اول انگلیس را بررسی کرده و اطلاعات لازم برای خرید یک باشگاه مناسب را در اختیار او بگذارد. این بانک نیز در بخشی از گزارش خود به اطلاع آبراموویچ رسانده است که آرسنالی‌ها به هیچ عنوان قصد فروش سهام این باشگاه را ندارند. به این ترتیب آبراموویچ به سراغ باشگاه چلسی می‌رود و آن را در ازای 140 میلیون پوند می‌خرید، تیمی که با آن 5 قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

خداحافظی احساسی بازیکنان چلسی با فابرگاس

 

در بخشی دیگر از افشاگری‌های کتاب «باشگاه» آمده است که دیوید دین، نایب رئیس پیشین باشگاه آرسنال باور داشته که اگر آبراموویچ پیشنهادش برای خرید باشگاه آرسنال را ارائه می‌کرد، مالکان توپچی‌ها حاضر به فروش این باشگاه به او می‌شدند. در این کتاب همچنین آمده است که آبراموویچ پس از خرید چلسی چند تلاش نافرجام برای خرید تیری آنری از آرسنال داشت.

ادعای دیگر هم درباره برنامه آبراموویچ برای خرید باشگاه در انگلیس وجود دارد مبنی بر اینکه او با مدیر باشگاه تاتنهام هم ملاقات داشته اما زمانی که خودروی مرسدس وی وارد خیابان منتهی به ورزشگاه وایت هارت‌لین شده به زبان روسی گفته:«اینجا از اومسک (یک پاسگاه مرزی در سیبری که آبراموویچ در آن یک پالایشگاه دارد) هم بدتر است».

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها