Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:08:44 GMT

کبدی خوزستان از نقاط مستعد این رشته در کشور است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۴۷۹۹

کبدی خوزستان از نقاط مستعد این رشته در کشور است

کمال سعدی آل کثیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:رشته کبدی یک ورزش بومی و محلی است که علاقه‌ مندان زیادی دارد و در این راستا هیات کبدی خوزستان در نظر دارد تا این ورزش را در همه شهرستان ‌های استان توسعه دهد.
وی افزود: تاکنون کبدی در اهواز، خرمشهر، رامهرمز، شوشتر، سوسنگرد، اندیمشک، دزفول، ماهشهر و امیدیه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آل کثیر با بیان اینکه ایران خاستگاه اصلی ورزش کبدی است و در سال های اخیر توسعه قابل توجهی در کشور داشته گفت:کبدی ایران از تیم‌ های قدرتمند دنیا در این رشته است.
وی بیان کرد: کشور هند چندین باشگاه رسمی و غیررسمی در زمینه ورزش کبدی دارد اما با این وجود تیم ملی کبدی ایران با توانمندی بالا موفق به کسب نشان طلا در بازی های آسیایی جارکارتای اندونزی شد.
وی گفت:نگاه علمی به ورزش زمینه ساز ارتقای رشته های ورزشی و کسب جایگاه مناسب می شود لذا درب هیات کبدی به روی تمام کسانی که به دنبال توسعه و ارتقای این ورزش هستند باز بوده و از نظریات و انتقادات استقبال می کنیم.
مسئول کبدی جنوب غرب کشور افزود:با توجه به اینکه ورزش سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود باید مرزهای استانی برداشته شود و نگاه ملی با رویکرد همبستگی در راستای رشد ورزش کشور سرلوحه کارها قرار گیرد.
به گزارش ایرنا کمال سعدی آل کثیر سرپرست هیات کبدی خوزستان به تازگی درحکمی از سوی فدراسیون به عنوان مسئول کبدی جنوب غرب کشور معرفی شد.
9879/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی ایران بازی تیم ملی رشته های ورزشی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای ۶ استان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور