Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید مهدی عبادی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 57 هزار خانوار به تازگی وارد چرخه کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان شده که به صورت موقت از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: 44 هزار و 700 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی با سرانه هر دانش آموز 102 هزار تومان در سیستان و بلوچستان سرویس دهی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین پنج هزار و 646 دانشجو با سرانه تحصیلی 900 هزار تومان از این نهاد خدمات دریافت می کند.
وی کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال سیستان و بلوچستان را از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره)با همکاری مراکز بهداشت و درمان عنوان کرد.
عبادی خاطر نشان کرد: 12 هزار و 800 نفر به صورت ماهیانه و دریافت سبد کالا از خدمات حمایتی کمیته امداد استفاده می کنند که سرانه هر نفر 99 هزار تومان در ماه است.
وی به حوزه بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: 10هزار و 247 نفر زن سرپرست خانوار در سیستان و بلوچستان از بیمه تامین اجتماعی استفاه می کنند و سرانه هر نفر 92 هزار تومان است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چهار هزار و 864 کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است گفت: 35 میلیون ریال به دختران و 15 میلیون ریال به پسران کمک هزینه ازدواج تعلق گرفته است.
وی بیان کرد: برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد در تمام حوزه های کاری هیچ گونه پیش نوبت وجود نداشته و تمام کارها بروز انجام می شود.
عبادی با بیان اینکه در چند سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در حوزه تامین اشتغال دستگاه برتر استانی شناخته شده است افزود: امروز هر جویای کار که فرد مستحق و علاقه مند به کار باشد می تواند از خدمات این نهاد بهره مند شود.
وی ادامه داد: کارشناسان کمیته امداد امام خیمنی(ره) از زمان تخصیص اعتبار به فرد مراجعه کننده برای کسب کار تا زمان به ثمر رسیدن تولید ناظر و کمک کار وی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 780 وام خود اشتغالی در 9 ماهه نخست امسال با سقف 15 میلیون تومان وام به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
وی بیان کرد: 750 نفر از مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان در قالب «شوق زیارت» به مراکز زیارتی اعزام که تا پایان سال به 2 هزار نفر خواهد رسید.
عبادی گفت: 29 هزار و 387 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان هستند که 21 هزار نفر از آنان زیر 18 سال سن دارند.
9914**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ازدواج اصحاب رسانه کمیته امداد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  در آیین واگذاری نمادین واحد‌های مددجویان کمیته امداد گفت: از ۳۳ هزار واحد ۵۱۵ واحد مربوطه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین است.

ظاهری گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ی بین کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی ۵۱۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان قزوین آماده سازی شده است و امروز کار واگذاری این واحد‌ها انجام می‌شود.
به گفته وی؛ این افراد جزء دهک‌های ۱ هستند و متاسفانه این خانواده‌ها به علت مشکلات مختلف از جمله اجاره نشینی و هزینه‌های زیاد در شرایط سختی قرار دارند.

این واحد‌ها میانگین ۵۵ متر و با اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد، ۵۰ میلیون وام از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن تامین شده است.
نظارت بر ساخت این واحد‌ها برعهده ناظرین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی است.
لازم به ذکر است ۳۰۰ واحد دیگر در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود