Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآنی طوبی محبت در راستای تعلیم فرهنگ قرآنی در میاندوآب فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز کلاس‌های قرآنی و فرهنگی بسیاری را برگزار کرده است که کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن، کلاس مفاهیم و دوره تربیت معلم در رشته ترجمه و تفسیر با حضور ابوالفضل بهرام‌پور از جمله پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در میاندوآب، طرح رواق دوست (طرح تشرف افراد بالای چهل سال که مشهد نرفته بودند)، مسابقات قرآنی با موضوع سوره حجرات و نور، مسابقه چهل حدیث ویژه نوجوانان، برگزاری اردوهای زیارتی ویژه مربیان، برگزاری طرح فرهنگی قرآنی قاسم بن حسن(ع) در مساجد از جمله فعالیت‌های قرآنی این مرکز بوده است و همچنین تاکنون هزاران قرآن‌آموز در رشته‌های روخوانی و روانخوانی این مؤسسه ثبت‌نام کرده‌‌اند.

دولت  فرهادی، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی طوبی، محبت بیان کرد: در حال حاضر 200 قرآن‌آموز در کلاس‌های ما مشغول یادگیری روخوانی، روانخوانی و مفاهیم هستند.

وی گفت: دوره تربیت معلمی که با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور در این مرکز برگزار کردیم مورد استقبال بالایی قرار گرفت و حدود ۲۵۰ نفر در این دوره شرکت کردند در تلاش هستیم تا دوره بعدی این دوره را نیز برگزار کنیم.

یادآوری می‌شود که مؤسسه فرهنگی قرآنی طوبی محبت در سال ۸۷ مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است و در استان آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، خیابان شهید مدرس، کوچه شهید علی کریمی، مسجد صاحب الزمان(عج) واقع است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن میاندوآب ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در جلسه شورای فرهنگی با محور هماهنگی برای تأسیس مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی اظهار کرد:  پرداختن به مقوله حجاب و عفاف از مهم‌ترین ارکان در سعادت و تعالی یک جامعه به شمار می‌آید و برای ساختن جامعه‌ای متعالی رعایت شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در آن جامعه از اهم وظایف افراد آن جامعه است که باید همگان این اصل مهم را در سرلوحه امورات زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند.

دانشگاه سنگر فرهنگ و دانش در برابر جنگ نرم

امام جمعه میاندوآب نیز دانشگاه را به‌عنوان سنگر فرهنگ و دانش در برابر جنگ نرم و فرهنگ تحریف شده غرب برشمرد و گفت: تدوین و ارائه برنامه‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ نیاز به برنامه‌ریزی‌های اساسی و مدون دارد و مشارکت مردمی در این حوزه بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده افزود: برای نظم دهی به اصول و قواعد فرهنگی در ترویج فرهنگ اسلامی و برخورد با بی‌حجابی و رفتار‌های ضد ارزشی استفاده از ظرفیت‌های مساجد، نمازخانه‌ها و کتابخانه‌ها و نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی بسیار مهم و باید در سرلوحه برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و سایر نهاد‌ها قرار گیرد.

سرمست چوپان‌نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی میاندوآب نیز با استقبال از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب که برای نخستین‌بار این مهم در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد،‌ تأسیس این مرکز را گامی مهم در همکاری با این نهاد ارزشمند و یادگار بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و کمک به قشر کم‌درآمد و بی‌بضاعت برای ادامه تحصیل در خانه علم مردمی را از اهم واجبات و یک تکلیف مهم الهی و انسانی برشمرد.

به گزارش آنا؛ همکاری و هماهنگی برای تأسیس مرکز نیکوکاری در دانشگاه، برگزاری همایش برای بزرگداشت سالروز شهادت آیت اله مطهری و تجلیل از استادان دانشگاه، برگزاری اردوی علمی، فرهنگی و کوهنوردی برای استادان، کارکنان و دانشجویان واحد، اعطای تخفیف شهریه و تشویق از دانشجویانی که حجاب و عفاف را در دانشگاه رعایت می‌کنند، برگزاری منظم نماز جماعت در واحد، برگزاری مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان با محور غزه و جبهه مقاومت، برگزاری کارگاه مشاوره فرهنگی ویژه خانواده دانشگاهیان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود