Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_، غلامرضا شریعتی از افتتاح پروژه انتقال آب کارون به تالاب بین المللی شادگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست کارگره حفاظت از تالاب ها و سواحل استان خوزستان از افتتاح پروژه انتقال آب رودخانه کارون به تالاب بین‌المللی شادگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تامین برق پمپ های این پروژه از سوی استانداری به جدیت دنبال خواهد شد و در آینده نزدیک با افتتاح این پروژه شاهد انتقال آب از رودخانه کارون به بخش جنوبی تالاب خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی از مسئولان شرکت های نیشکر و پروژه آبزی پروری مجموعه آزادگان خواست تا با توجه به عدم نیاز آبی در این فصل از ایستگاه های پمپاژ برای انتقال آب به تالاب استفاده کنند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار فعال شدن پمپ های انتقال آب کانال جهاد نصر به منظور انتقال آب به  رودخانه جراحی و بخش شمالی تالاب شادگان شد. 

شریعتی وضعیت تالاب هورالعظیم را در شرایط فعلی مناسب دانست و گفت: آب رهاسازی شده از رودخانه کرخه باید تداوم داشته باشد و ارتباط خوبی بین بخش‌ها و حوضچه های پنجگانه با ایجاد کالورت و مناسب تامین شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروژه انتقال آب کارون تالاب شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان

دریافت 32 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان امروز با حضور معاون رئیس جمهور و در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر 6082007

دیگر خبرها

  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • مطلوب بودن مشارکت‌های مردمی در بخش کشاورزی خوزستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد