Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:44:13 GMT

راه‌اندازی کمپ‌های الگوی ترک اعتیاد توسط بسیج

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۶۰۸۶

راه‌اندازی کمپ‌های الگوی ترک اعتیاد توسط بسیج

سلیمی گفت: بسیج اقدام به راه اندازی کمپ‌های الگو برای ترک اعتیاد در استان‌های کشور کرده است. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اصغر سلیمی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ در خصوص جلسه امروز این کمیسیون، گفت: این جلسه با حضور جانشین فرمانده کل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گزارشی از اقدامات گروههای جهادی بسیج برای مقابله با آسیب های اجتماعی و بهبود شرایط حاشیه نشینان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح راویان حاشیه‌نشینی به همت بسیج رسانه خراسان رضوی راه‌اندازی شد وی افزود: بر اساس گزارش سردار سپهر مسئله اعتیاد به عنوان یکی از آسیبهای اجتماعی کشور مورد توجه بسیج قرار گرفته چراکه بیش از 50 درصد زندانیان از میان افراد معتاد هستند لذا بسیج اقدام به راه اندازی کمپهای الگو برای ترک اعتیاد در استان‌های کشور کرده است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به 11 میلیون حاشیهنشین در سطح کشور، گفت: یکی دیگر از معضلات اجتماعی گریبان‌گیر شهرهای بزرگ است که بسیج برای رفع محرومیت و بهبود زیرساختهای آن نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

سلیمی ادامه داد: بحث توانمند سازی 2 میلیون 300هزار زن سرپرست خانوار هم مورد توجه بسیج و در 31 استان کشور در حال پیگیری است و بسیج  به عنوان سازمان معین در کنار دیگر نهادها این مسائل را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

R1411/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور

مدیر کل دفترحفاظت و احیاءتالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با پیگیری‌های انجام یافته، سال گذشته سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور اجرایی شد.

به گزارش ایسنا، آرزو اشرفی زاده در تشریح عملکرد دفتر حفاظت و احیاء تالاب‌ها گفت: سال گذشته پروژه تدقیق و بازنگری مطالعات نیازآبی زیست محیطی میانکاله و زریوار نهایی شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته خسارات وارده به تالاب‌های کشور مستند به آیین نامه اصلاحی جلوگیری از تخریب و آلودگی غیرقابل جبران تالاب‌ها محاسبه شد، افزود: در این راستا تخصیص وجوه و درآمد حاصل از اجرای قانون تالاب‌ها در سطح کشور به حساب صندوق ملی محیط زیست جهت هزینه کرد در راستای برنامه های حفاظت، مدیریت و احیاء تالاب های آسیب دیده نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

اشرفی زاده با تأکید بر تشکیل دهمین کارگروه تخصصی ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالابها در سال 1402 تصریح کرد: حمایت های لازم در خصوص اجرای برنامه مدیریت 29 تالاب کشور با همکاری دبیرخانه های مدیریت زیست بومی تالابی استانها انجام گرفته است.

مدیرکل دفترحفاظت و احیاء تالابهای سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: پیش‌نویس تفاهم نام همکاری بین معاونت محیط زیست دریایی سازمان و سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع حفاظت، احیاء و پایش تالاب بین المللی خورخوران با رویکرد مدیریت زیست بومی آماده شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، اشرفی زاده همچنین به ثبت تالاب برم الوان در فهرست کنوانسیون رامسر اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا شهرهای تالابی کیاشهر، بابل و گندمان به دبیرخانه کنوانسیون رامسر برای ثبت معرفی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • جان باختگان تصادفات جاده ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس