Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگی انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: ۱۳۰ سرفصل برنامه به ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان از کمیته‌های مختلف ستاد پیشنهاد شده است. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی صدفی امشب در نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول رسانه‌های استان کرمان با دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگی انقلاب اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در مقطعی قرار داریم که نیاز است کارنامه چهل ساله انقلاب برای جامعه تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هر کشوری روزهایی به‌عنوان روزهای ماندگار آن کشور از آنها یاد شده و گرامی داشته می‌شوند گفت: چهل سالگی انقلاب دارای یک تقدس خاص است و دشمنان انقلاب در سال‌های گذشته با هدف براندازی نظام به‌دنبال توطئه در کشور هستند.

امام جمعه کرمان: دشمن از حربه‌‌هایی برای انحراف مسیر انقلاب استفاده می‌کندامام جمعه کرمان: قرارگاه فرهنگی استان کرمان تشکیل می‌شودامام جمعه کرمان: دشمن نتوانست مانع صدور انقلاب ایران به دنیا شود

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگی انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن ناامیدی نسل جوان از آینده خودشان را در برنامه دارد و در شبکه‌های اجتماعی ناکارآمدی نظام را تبلیغ می‌کند افزود: مردم به‌دور از هر نوع نگاه سیاسی تاکنون در صحنه‌های انقلاب حاضر شده و همچنان از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم که در راستای خنثی‌سازی توطئه دشمنان دستآوردهای انقلاب را به جامعه تبیین کنیم و اهداف دشمن را برای نسل جوان شفاف کنیم عنوان کرد: امروز در چهلمین سال انقلاب پیشرفت کشور آنقدر زیاد است که دشمن را هراسان کرده است و دلیل دشمنی استکبار نیز همین پیشرفت کشور است.

صدفی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور در شرایطی اتفاق افتاده که دشمن لحظه‌ای دست از دشمنی خود علیه کشور برنداشته است گفت: دشمن با هجمه سنگین رسانه‌ای به سمت مردم ما حمله‌ور شده و جنگ روانی در کشور راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن از وحدت مردم در کشور و ولایتمداری آنها رنج می‌برد افزود: صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و دنیا دشمن را به‌شدت ناراحت و نگران کرده است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگی انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: 130 سرفصل برنامه به ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان از کمیته‌های مختلف ستاد پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد

دادستان انتظامی قضات کشور، گفت: نیروهای مسلح ما در دل تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شدند و در اوج اقتدار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان، اظهار داشت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

دادستان انتظامی قضات کشور خطاب به قضات جوان، گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح  جهانی و بین‌المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم؛ بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی کسانی هم که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، ادامه داد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و آمریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به‌دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

قدیانی با اشاره به اینکه در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شده‌اند، گفت: باید بپذیریم که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور بیان کرد: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

به گزارش تسنیم، در این آیین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس‌الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است