Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش افتتاحیه دوره‎ آموزش سواد رسانه‎ای ویژه کانون های مساجد در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش افتتاحیه دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه کانون های مساجد عصر امروز یکشنبه (16 دی ماه) در تالار شهید آوینی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

 

این افتتاحیه با قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپس «سید مرتضی موسویان» عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما و رئیس انجمن سواد رسانه ای به بیان تحولات و پیشرفت های رخ داده در فضای مجازی و آینده این فضا پرداخت.

 

«سید موسی کاشانی» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی کوتاه به حاضران در مراسم خوشامد گفت و ابراز امیدواری کرد که این دوره ها بتوانند به اهداف خود دست یابند.

 

پس از آن آیت الله «حسینی بوشهری» امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در زمینه اهمیت استفاده از فضای مجازی برای مقابله با دشمن و همچنین لزوم ارتقای سواد رسانه ای برای در امان ماندن از خطرهای آن سخن گفت.

 

در بخش پایانی مراسم نیز از نفرات برتر جشنواره تولیدات محتوایی در فضای مجازی با موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تقدیر شد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مجلس مراجع و علماء اصفهان اردبیل مراجع دیدار با مراجع کلیسا خبرگزاری شبستان آمریکا سواد رسانه ای فضای مجازی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند

سردار یوسف ملک‌زاده با اشاره به اینکه فضای مجازی جولانگاه انواع ناهنجاری‌ها و مشکلات است، گفت: امروزه در فضای مجازی بعضی افراد قصد دارند با القای شبهات، گسترش و ترویج سریع شایعات و تاثیرات منفی، آرامش را از جامعه بگیرند و التهاب ایجاد کنند که باید در این فضا فرهنگ سازی، قانون گذاری صحیح و نظارت بر تولید محتوا در دستور کار قرار گیرد.  

او با اشاره به نقش موثر رسانه در کنار پلیس، تصریح کرد: از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در پوشش به موقع اقدامات پلیس قدردانی می‌کنم.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به طبع آدمی که مشتاق شنیدن خبر است، گفت: انتشار اخبار در مجموعه انتظامی باید مهندسی شده باشد و به موقع به سمع مردم عزیز برسد.  

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد