Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ بازیکن شهروند ساری به دلیل جراحت در درگیری با هواداران گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان روانه بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساعاتی قبل در سالن پیروزی اصفهان حواشی ای به وجود آمد که جامعه فوتسال را شرمسار کرد.

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی که دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در پایان نیمه اول با نتیجه ۲ - ۰ به سود نماینده مازندران دنبال می شد هواداران تیم میزبان به بازیکنان و عوامل تیم شهروند ساری حمله ور شده و ۲ بازیکن این تیم را راهی بیمارستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی بود که تعداد نیروهای امنیتی حاضر در سالن، کمتر از انگشتان دو دست بود که نتوانستند مانع حضور تماشاگران در متن درگیری ها شوند.

درگیری‌ ها تا ۱۵ دقیقه پس از پایان نیمه اول نیز ادامه داشت تا در ادامه به دلیل حواشی به وجود آمده این دیدار نیمه تمام باقی بماند اما به نظر می آید تصمیم کمیته انضباطی برای نتیجه نهایی قابل پیش بینی باشد.

اگرچه شهروند برای صعود به مرحله پلی آف به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت اما مطمئناً جبران جای خالی ۲ بازیکن مصدوم این تیم در دیدار های پیش رو به مراتب سخت تر از چالش صعود باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان بازی جامعه کمیته انضباطی لیگ برتر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!