Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاریبسیج از کرمان ؛ فیلم تنگه ابوقریب به همت حوزه خواهران کوثر اکران شد

 

این فیلم که در مجتمع فرهنگی هنری امام حسین کوهبنان به صورت رایگان اکران گردید با استقبال ۴۰۰ نفری بسجیان همراه بود

 

فرمانده حوزه خواهران در مصاحبه با خبرنگار بسیج هدف از اکران این فیلم را آشنایی بسیجیان با وقایع مهم جنگ و اطلاع از رشادتها و سختیهای دوران جنگ دانست و گفت باید همیشه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره جنگ و آن دوران مقدس روحیه مقاومت و استکبارستیزی را در مردم و بسیجیان افزایش داد تا با تأسی پذیری از آن دوران جنگ اقتصادی پیش رو را با مقاومت و ایستادگی پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درجلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در جلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

وی ضمن بیان موفقیت‌های حوزه آموزش این دانشگاه از فراهم شدن زمینه لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی بعد تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

او با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو معلم درسال جدید به ویژه در پردیس خواهران برفراهم شدن امکانات و تمهیدات لازم جهت پذیرش دانشجودر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴تاکید کرد.
 
گفتنی است از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه مذکور می‌توان به موارد: ارائه گزارش وضعیت برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، اعلام وضعیت رشته‌ها و تعداد دانشجویان سال ۱۴۰۳، اعلام وضعیت پذیرش دوره‌های جدید مهارت آموزان، پیشنهاد تدوین برنامه سواد قرآنی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴، طرح موضوع المپیاد علمی دانشجویی، درخواست دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ ریاضی جهت ترم تابستان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان