Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شبکه رصد بازداشت‌های خودسرانه بحرین اعلام کرد که در دسامبر ۲۰۱۸ نیروهای امنیتی با یورش به منازل شهروندان، ۵۸ نفر از آنها را بازداشت کردند.

این شبکه همچنین گزارش داد که در ماه گذشته یک زن فعال حقوقی بازداشت و «ابراهیم شریف» دبیرکل سابق جمعیت «وعد» برای بازجویی احضار شده است.

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، نیروهای امنیتی به بیش از ۵۰ منزل شهروندان در بنی‌جمره، المقشع، کرباباد، ابوصیبع، الشاخوره، الدیه، المعامیر، کرزکان، سند، مقابه، ستره، الجفیر، جدحفص، السنابس، الدیه، البلاد القدیم، کرانه و المصلی، یورش برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأیید حبس سه شهروند بنا به اتهامات سیاسی

دادگاه عالی تجدیدنظر بحرین روز شنبه (دیروز) حکم حبس دو شهروند به مدت پنج سال و یک شهروند دیگر به مدت سه سال، بنا به اتهامات سیاسی را تأیید کرد.

دادگاه اتهام مشارکت این افراد در حوادث سال ۲۰۱۱ و جعل اسناد و مدارک برای خروج از بحرین را برای این افراد صادر کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان

حزب التحریر در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس اظهار داشت شماری از اعضای آنها از طی دو ماه گذشته توسط نیروهای امنیتی افغانستان به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی بازداشت شده‌اند.

این بیانیه افزود «سیف الله مستنیر» سخنگوی حزب التحریر نیز توسط طالبان بازداشت شده است.

در این بیانیه با انتقاد از طالبان آمده است نظام حاکم سد راه دعوت به سوی خیر است و باید افراد بازداشت شده را رها کنند. 

طالبان طی سال گذشته دهها نفر از اعضای حزب التحریر را در نقاط مختلف افغانستان به اتهام تبلیغ برای گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

حزب التحریر که بسیاری از افراد این گروه را در افغانستان تروریستی می‌خوانند با شعار برقراری خلافت اسلامی در بیش از یک دهه اخیر از طریق فضای مجازی، پخش ماهنامه و هفته نامه، تریبون مساجد و حتی در دانشگاه‌های افغانستان فعال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • حکم دادگاه فدرال آرژانتین در مورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی: حکم دادگاه فدرال آرژانتین درمورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد