Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@10:43:26 GMT

ختافه 1-2 بارسلونا؛ چشمک به رقبا!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۸۷۳۱

ختافه 1-2 بارسلونا؛ چشمک به رقبا!

شاگردان والورده در یک بازی نزدیک به پیروزی رسیدند.

طرفداری- دو تیم فوتبال بارسلونا و ختافه در یکی از بازی های هفته 18 لالیگای اسپانیا در زمین تیم فوتبال ختافه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب ---- به سود --- به پایان رسید. در این دیدار شاهد بازیی نزدکی بودیم.

ختافه 

داوید سوریا - دخنه - آنتونس - ماتا - کابررا - آنخل - پورتیلو - آرامباری - ماکسیموویچ - دامیان - فولکوئر

بارسلونا

تراشتگن - پیکه - لنگلت - آلبا - روبرتو - ویدال - راکیتیچ - آرتور ملو - لوییس سوارز - مسی - دمبله 

 

گزارش بازی

در ده دقیقه اول بازی طبق انتظار این بارسلونا بود که با پاس های همیشگی خود توپ را به گردش در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 12 ماتا برای ختافه گل زد اما داور گل را مردود اعلام کرد. بازی با آرامش بیشتری دنبال شد و روند بازی کمی کند شد تا اینکه مسی بازهم روی فرصت طلبی و هوشش بارسا را ار میدان سربلند بیرون آورد و گل اول را زد. دقیقه 26 پیکه یک فرصت عالی را داشت که درخشش سوریا اجازه زدن گل به مدافع بلند قامت بارسا را نداد. تا دقیقه 40 نیز بارسا کاملا بر حریف خود برتر بود و به گل دوم هم رسید. دقیقه 42 شوت نفسگیر آنخل از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت و ثانیه هایی بعد ختافه به گل اول رسید و نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم هم با شوت سنگین آنخل به نفع ختافه آغاز شد اما گلی به ثمر نرسید. در ادامه 10 دقیقه بارسلونا تقریبا کار را در اختیار گرفت اما دقیقه 60 سیو خارق العاده تراشتگن کابررا را در زدن گل ناکام گذاشت. 3 دقیقه بعد مسی بازهم روی یک ضربه آزاد دروازه ختافه را لرزاند. در ادامه کار بازی کمی آرام شد و در نهایت نیز اتفاق خاص دیگری رخ نداد.

شرح گل ها

دقیقه 20 - لیونل مسی؛ روی فرصت طلبی مسی و هوش او بارسا به گل رسید، وی از بین چند بازیکن حریف به توپ ضربه زد و سپس روی ریباند گل اول را زد.

دقیقه 39 - لوییس سوارز؛ سانتر مسی از پشت محوطه را بازیکنان ختافه برگشت دادند و سوارز با یک ضربه شبه والی فوق العاده از حدود 20 متری گل دوم را زد.

دقیقه 43 - جیمی ماتا؛ روی تشکیل یک مثلث از سوی بازیکنان ختافه، ماتا در مقابل دروازه خالی، گل اول تیمش را زد.

خلاصه بازی

اضافه می شود....

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!