Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور اطلاعیه به مناسبت ارتحال آیت الله میر ابراهیم سید حاتمی امروز ۱۷ دی ماه را عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (17 دی ماه)  دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای انقلابی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ارتحال آیت الله میر ابراهیم سید حاتمی را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشی از این بیانیه ها به سوابق علمی و انقلابی آیت الله سید حاتمی اشاره و از خدمات ارزنده ایشان تقدیر و تجلیل شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل نیز با صدور اطلاعیه به مناسبت ارتحال آیت الله میر ابراهیم سید حاتمی امروز 17 دی ماه را عزای عمومی اعلام کردند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل مراجع و علماء خبرگزاری شبستان مراجع مجلس خراسان جنوبي کانون های مساجد استان بوشهر آیت الله سید حاتمی اعلام عزای عمومی ارتحال اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ادارات به حق و حقوق موقوفات پایبند باشند و با وقف همراهی شود تا نیات واقفان محقق شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار حجت الاسلام اسکندری؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، گفت: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه ادارات به حق و حقوق موقوفات پایبند باشند و با وقف همراهی شود تا نیات واقفان محقق شود، افزود: مردم نیز حقوق موقوفه‌ها را بدهند، البته در طبقات پایین‌تر جامعه نیازمند ملاحظه هستیم.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: اگر به درستی از وقف استفاده شود، این سنت حسنه می‌تواند تحولات خوب و مطلوبی را در جامعه ایجاد کند.

حجت الاسلام عباس اسکندری نیز در این جلسه گفت: اوقاف در قم از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و با حمایت لازم می‌توانیم اقدامات بزرگی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند حمایت از اوقاف هستیم، عنوان کرد: در استان قم برخی پروژه‌های اقتصادی را آغاز کردیم که در صورت بهره‌برداری و واگذاری آن‌ها موقوفات درآمد بهتری خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه یکی از علت‌هایی که در دوره صفویه وقف رشد کرد، این بود که در آن دوره حتی دست‌اندرکاران نیز به وقف پایبند بودند، افزود: یکی از اولویت‌های ما همکاری با حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در اردبیل
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود