Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) همراه با پرسنل گردان بصورت منظم و هماهنگ در مراسمات ملی و مذهبی شهرستان هندیجان حضوری فعال و حماسی دارند و با همفکری برنامه های متنوعی خود گردان انجام می دهد.

وی افزود : در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی و فراخوانی ها و آزمایشات، بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در بالاترین شرایط آمادگی دفاعی و رزمی و امنیتی قرار دارند و در هر زمانی توان مقابله با هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان اسلام را دارد و پاسخ های کوبنده و سختی به دشمنان می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان ترویج فرهنگ انقلاب در میان جوانان گفت: برگزاری مراسمات یوم الله دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج اهداف و دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی ایران است که با بهترین روش می توان به نسل های جوان کنونی و نسل های آینده انتقال نمود و گردان هاو پایگاههای مقاومت بسیج بهتر ین تاثیر در ترویج فرهنگ انقلاب را در جامعه دارند.

محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) عنوان کرد : بسیجیان جوان گردان با شور و اشتیاق خاصی در کنار پیشکسوتان بسیجی تجربیات خوبی از برنامه های متنوع گردان عملیاتی کسب نموده اند و با یاری خداوند و عنایات اهل بیت (ع) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان در مراسمات ملی و مذهبی همواره پیشقدم بوده که موجب انگیزه حضوری بیشتر برای دیگران شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صعود شبانه تیم منتخب کوهنوردی گردان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر به قله‌های لرده و پرّاس دشتستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سروان پاسدار اصغر بحرینی فرد افزود: در این صعود که در حداقل زمان ممکن انجام شد، این تیم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به تمرین تاکتیک‌های آموزشی و نظامی «جنگ در کوهستان» نیز پرداختند.


وی گفت: این برنامه با هدف بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیرو‌های این یگان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان