Web Analytics Made Easy - Statcounter

، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت:دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان زندان کابینت سازی و ورقکاری، جوشکاری و کمک بنای سفت کار است که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک اجرا می‌شود.
فرج الله راد افزود:زندانی بعد از زندان اگر مورد حمایت قرار نگیرد از روی ناچاری و برای رفع نیاز خود و خانواده مجدد به سوی بزه گام برداشته و موجب آسیب زدن به خانواده اش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:حضور این قشر آسیب پذیر در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای به حذف بخشی از زمینه‌های توسعه جرم در جامعه منجر می‌شود و موجب خواهد شد که فرد مهارت و تخصص لازم در یک حرفه را آموخته و پس از طی محکومیت با داشتن مهارت کافی دغدغه شغل را نداشته باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت:اشتغال باز فرصتی برای زندانیان است تا بتوانند در کنار گذران محکومیت، ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های اصلاحی با شرکت در کارگاه‌ها و کارخانجات تایید شده، هم به اشتغال مشغول شده و هم برای خودشان درآمد داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازدانشگاه فنی و حرفه ای، دکترعرفان خسرویان در خصوص برگزاری کنفرانس ملی مهارت ایران گفت: این کنفرانس که برای اولین‌بار در کشور به موضوع مهارت از ابعاد مختلف می‌پردازد، توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان بزرگ‌ترین سازه مهارتی- دانشگاهی کشور طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین و مقامات عالی‌رتبه کشوری، متخصصان و استادان حوزه مهارت، صنعتگران و کلیه ذی‌نفعان و بازیگران عرصه مهارت کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کنفرانس مذکور حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگردهای تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

خسرویان افزود: تاکنون ۱۸۷ مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که تقریباً تمام نقش‌آفرینان حوزه مهارتی کشور در آن مشارکت داشته‌اند. همچنین در شورای سیاست‌گذاری و کمیته علمی کنفرانس، چندین میزگرد تخصصی با عناوینی نظیر جایگاه مهارت‌آموزی در تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان: بایدها و کمبودها و جایگاه مهارت‌آموزی در ساختار سنتی آموزشی کشور: فرصت‌ها و چالش‌ها برگزار می‌شودتا موضوعات موردبحث از منظر کارشناسان و صاحبنظران بررسی شده و راهکارها تبین شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون، پیش‌کنفرانس و جلسات هم‌اندیشی متعددی از جمله نشست تخصصی مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان به میزبانی سازمان فنی و حرفه‌ای در راستای آماده‌سازی محتوای کنفرانس ملی مهارت تشکیل شده است.

رییس اولین کنفرانس ملی مهارت ایران اظهار داشت: در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6078560

دیگر خبرها

  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان