Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری از برنامه ریزی های کلان در خصوص برپایی گروه سرود هزار نفری انقلاب در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: گروه سرود هزار نفری انقلاب یک کار تشکیلاتی و مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست هماهنگی گروه سرود هزار نفری که روز گذشته (۱۷دی) در دفتر مصلی نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: همانگی های لازم به منظور برپایی هر چه بهتر گروه سرود هزارنفری انقلاب با نظارت امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب کار تشکیلاتی منسجم و با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ۱۲ بهمن سال جاری اجرای سرود هزار نفری فعالان کانونی را شاهد خواهیم بود.

 

 

حجت الاسلام شکری با نظر بر اهمیت کار تشکیلاتی و منسجم مطرح کرد: گروه های هنری در قالب اجرای سرود، تئاتر، نمایش و ... در سطح کانون های فرهنگی هنری با بهره مندی از ظرفیت های فعالان مسجدی، فعال هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تبلور حرکت های مردمی برگرفته از مساجد باشد.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: انسجام و تداوم برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در کانون های فرهنگی هنری مساجد به واسطه مدیران مساجد یعنی ائمه مساجد است که در این خصوص ائمه جمعه در سطح بالاتر در این خصوص همراهی و هم اندیشی دارند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اردبیل خبرگزاری شبستان مراجع و علماء استان بوشهر آیت الله سید حاتمی کانون های مساجد مراجع کانون های فرهنگی هنری مساجد کار تشکیلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز(چهارشنبه 29 فروردین) در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که با حضور کارکنان ستاد کانون‌های مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مدیر ستاد کانون‌های مساجد در استان‌ها، به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت منصوب شده از این رو باید برای این ایام برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه باید برای هر شهرستان یک برنامه شاخص در نظر گرفته شود، افزود: طی مذاکراتی که با دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده در هر برنامه شاخص خدام حرم رضوی حضور پیدا کنند.

 

وی بر لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و خطاب به کارکنان ستاد استان ادامه داد: لازم است برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت ارائه دهید.

 

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین به برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال دنبال می‌کنیم، برگزاری جشنواره استانی ورزشی در قالب طرح اوقات فراغت است که در پنج رشته ورزشی در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین یکی از اولویت‌های ما پرداختن به برنامه‌های قرآنی و به ویژه برگزاری کرسی‌های تلاوت و تربیت و پرورش قاریان و حافظان قرآن در کانون‌های مساجد است.

 

توجه به برگزاری با شکوه جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح پالایش کتاب، جلسه با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مساجد شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه کارآفرینی، پیگیری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای در کانون‌های مساجد، هنر کارت و کانون‌های مساجد و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه