Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@21:58:41 GMT

اقدام هیجان انگیز پرش با موتور کراس و فرود با چتر نجات!+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۱۱۶۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدیویی از لحظه‌ی پرش با موتور کرا و فرود آمدن با چتر نجات در صحرا مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 2.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم پدرم وقتی من، همسرم و نامادریم را در آن وضیعت دید شوکه شد تعقیب و گریز مرگبار پلیس مشهد با متهم فراری / آیا این مامور دادگاهی می شود؟ تجاوز وکیل جوان به دختر 19 ساله در آسانسور+فیلم و عکس قتل ناموسی فرح و معشوقه اش در تخت خواب/ او شوهر داشت دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم زنی برای پیدا کردن قاتل دخترش جایزه میلیاردی تعیین کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس ضرب و شتم و دستگیری عامل ربودن زن جوان توسط مربی رزمی+ عکس مهرداد یک گانگستر به تمام معنا بودم و من همسر سوم او شدم گفتگوی تکاندهنده با 2 قاتل تهرانی که همخانه بودند ! + عکس دختران دبیرستانی مشهد از این 3 پسر وحشت داشتند / وقتی قرعه شیطانی به دختر 15 ساله افتاد + عکس ناگفته های جدال تکاوران دریایی ایران با آتش‌ سانچی / آب دریا در کنار کشتی می جوشید ! + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: نجات موتور فیلم پرش ساعت عکس فیلم مرد دستگیر قتل زن جوان دختر تهران دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • یک روح قاتل در دو بدن