Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ سرهنگ پاسدار عابدین داغمه‌چی فیروزجایی در جلسه هماهنگی راه‌اندازی اولین کلینیک سیار صنعتی که در شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان، این شرکت اقدام به راه‌اندازی کلینیک سیار صنعتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری کلینیک سیار صنعت فرصتی خوبی است تا واحدهای صنعتی و تولیدی با طرح مسائل و مشکلات خود در خصوص راهکاری مناسب از سوی اعضای این کلینیک اخذ کنند.

فرماندهی سپاه مقاومت بسیج ناحیه شهرستان بهشهر، یکی از چالش‌های مهم استان در حوزه صنعت و معدن را نبود کلینیک صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: مازندران از جمله استان‌های برتری است که توانست این کلینیک را در سطح استان راه‌اندازی کند و ناگفته نماند شهرستان بهشهر در حوزه صنعت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و این مسئله نیاز به بررسی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید با نگاه کارشناسانه آسیب‌های پیش‌رو را شناخت، اظهار کرد: در راستای حل مسئله باید گام بلندی برداشت و برگزاری چنین جلساتی در جهت تسهیل‌گری بخشی از مشکلات صنعت شهرستان بهشهر که با هماهنگی و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان و شهرک صنعتی این شهرستان برگزار می شود نقطه عطفی به شمار می رود.

وی در ادامه عنوان کرد: خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی از اهداف راه اندازی این کلینیک بوده است.

سرهنگ داغمه‌چی در پایان گفت: تلاش و جدیت در کار بر این اصل می‌باشد تا با ارائه راهکارهای لازم در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی گام مؤثری برداریم.

خبرنگار: فرزانه حسنی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بسیج صنعت صنعت و معدن مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم