Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب یکی از آرزوهای دیرینه و مطالبه اصلی مردم میاندوآب است که با پیگیری های انجام گرفته و حمایت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برای اولین بار در این شهرستان راه اندازی شد.
وی افزود: با توجه به اینکه میاندوآب به عنوان یک بلوک درمانی در جنوب آذربایجان غربی مطرح است، علاوه بر شهروندان میاندوآبی، مردم جنوب استان نیز از این خدمات بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت زیاد این شهرستان و همچنین قرار گرفتن در شاهرگ ارتباطی سه استان کشور و نبود زیرساخت های ارتباطی مناسب در این شهرستان، آمار حوادث جاده ای در این منطقه زیاد است.
وی ادامه داد: نبود بخش جراحی مغز و اعصاب، بیماران و مجروحان جاده ای این شهرستان را که بیشتر از ناحیه سر و گردن مصدوم می شدند را به مرکز استان و یا سایر استان ها می کشاند.
وی با بیان اینکه افتتاح بخش جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان دیگر نیازی به اعزام بیماران به مراکز درمانی سایر شهرها نیست، افزود: راه اندازی این بخش سبب افزایش امید به درمان در میان مردم و جلوگیری از هدررفت فرصت طلایی درمان، کاهش هزینه های درمانی مردم، خطرات احتمالی ناشی از حوادث جاده ای و صرفه جویی در وقت می شود.
حیدری بیان کرد: تجهیزات لازم برای بخش جراحی مغز و اعصاب خریداری شده و چند دوره آموزشی نیز جهت آشنایی پرسنل و کادر درمانی بیمارستان عباسی با رشته جراحی مغز و اعصاب توسط متخصص مغز و اعصاب برگزار شده است.
وی با بیان اینکه جراحی مغز و اعصاب رشته پرهزینه ای است، از خیران بخش سلامت این شهرستان خواست تا شبکه را در خرید تجهیزات پیشرفته و پرهزینه برای این بیمارستان یاری رسانند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: یکی از پزشکان متخصص‌ و باسابقه این منطقه در رشته جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات نیز از چند روز پیش فعالیت خود را در این حوزه شروع کرده است.
به گزارش ایرنا، میاندوآب دارای دو بیمارستان است که هر کدام دارای 150 تختخواب است و با افتتاح فاز دوم یکی از این بیمارستان ها تعداد تخت های بیمارستانی در این شهرستان به 400 تخت افزایش می یابد.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9871/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی بیمارستان جراحی مغز درمان شبکه بهداشت و درمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی، در دومین جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان میاندوآب اظهار کرد: دولت عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد.

وی افزود: افزایش سهمیه شهرستان میاندوآب از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به یک‌هزار و ۷۰۰ واحد، بیانگر توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستاییان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: تسهیلات خوبی توسط دولت سیزدهم برای به‌سازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی با سود ۲۳ درصد درنظر گرفته است که تنها پنج درصد از سود این تسهیلات توسط اشخاص پرداخت می‌شود و ۱۸ درصد باقی مانده نیز توسط دولت پرداخت می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مساکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد، اما تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به مراتب کمتر است.

وی با بیان اینکه هستند کسانی که باوجود معرفی به بانک پیگیر موضوع نشده و تشکیل پرونده نداده‌اند، تأکید کرد: بنیاد مسکن موظف است، طی دو هفته نسبت به تعیین تکلیف معرفی‌شدگان، سنجش میزان رضایتمندی معرفی‌شدگان از بانک‌های عامل و اعلام گزارش کامل از مراجعه نداشتن برای تشکیل پرونده و عقد قرارداد اقدام و راهکار مناسبی برای شناسایی و رفع مشکل ارائه دهد.

رضایی ادامه داد: هدف شورای تأمین مسکن باید حفظ و افزایش سهمیه در به‌سازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی باشد، انتظار داریم بانک‌های عامل با دید تسهیل‌گرانه نسبت به دریافت ضمانت پرداخت عمل و تابع قوانین باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب خاطرنشان کرد: شهرستان میاندوآب با پوشش ۵۵ درصدی معرفی شدگان برای اخذ تسهیلات، تعداد سهمیه و عملکرد بانک‌های عامل رتبه نخست استان را کسب کرده که اقدامی ارزنده و شایسته تقدیر است.

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز