Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-معارفه عليرضا رزم‌حسيني، استاندار جديد خراسان رضوي و مراسم تکريم عليرضا رشيديان استاندار سابق استان چهارشنبه ساعت 14 با حضور وزير کشور در مشهد برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، معارفه عليرضا رزم‌حسيني، استاندار جديد خراسان رضوي چهارشنبه ساعت 14 با حضور وزير کشور در مشهد برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 همچنين هم‌زمان با معارفه استاندار جديد خراسان رضوي، تکريم عليرضا رشيديان، استاندار سابق خراسان رضوي که 27 آبان ماه 1397 به‌دليل قانون منع به‌کارگيري بازنشستگان (مصوب مجلس شوراي اسلامي)، از سمت خود کناره‌گيري کرد نيز انجام مي‌شود.
در 12 دي ماه در جلسه هيأت دولت عليرضا رزم‌حسيني به‌سمت استانداري خراسان رضوي منصوب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آيين تکريم و معارفه استاندار خراسان رضوي عليرضا رزم حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج
  • جشنواره ورزش‌های بومی و محلی جام منتطران در مشهد
  • نکات مهم در انتخاب و رزرو مسجد در مشهد