Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- الهام گرفتن شخصيت ها و نخبگان عربي از انديشه ها و رهنمودهاي امام خميني (ره) در برنامه امشب « من وحي الثوره » بررسي مي شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي، شبکه العالم در برنامه «من وحي الثوره» ، تاثيرات انديشه امام خميني (ره) را بر نخبگان و شخصيت هاي مهم عربي بررسي مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امشب در برنامه «من وحي الثوره» شبکه العالم ، الهام و تاسي گرفتن شخصيت ها و نخبگان عربي از انديشه ها و رهنمودهاي رهبر کبير انقلاب با حضور کارشناس برنامه واکاوي مي شود.
مجري اين برنامه «منيره الشريف» در گفت و گويي با «منجيه سويجي» نويسنده و استاد دانشگاه الزيتون تونس به چگونگي آشنايي شخصيت هاي مهم و نخبگان تونسي اشاره  دارد و از تاثيرپذيري جهان اسلام از امام راحل (ره) مي پرسد.
همچنين چهل سالگي انقلاب و نگاه شخصيت ها به امام و جمهوري اسلامي نيز در اين برنامه گفت و گو محور مورد بررسي قرار مي گيرد.
«من وحي الثوره» امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش مي شود. تکرار اين برنامه فردا ساعت 13خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: العالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود