Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان هیچ مبلغی برای مهاجم مد نظرشان به باشگاه دیناموزاگرب پرداخت نمی کنند.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس قرار نیست پولی بابت رضایت‌نامه ماریو بودیمیر پرداخت کند.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس در حالی مراحل پایانی عقد قرارداد با ماریو بودیمیر را پشت‌ سر می‌گذارد که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیناموزاگرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موضوع این احتمال می‌رود که پرسپولیسی‌ها مجبورند مبلغ قابل توجهی بابت رضایت نامه بودیمیر هزینه کنند، موردی که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آن را رد می‌کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این‌باره به تسنیم گفت:

 شرایط خود را برای  جذب ماریو بودیمیر برای وی ارسال کرده‌ایم و تا زمانی که طرفین امضای نهایی را انجام ندهند این انتقال قطعی نخواهد بود. در مورد قرارداد این بازیکن با باشگاه دیناموزاگرب باید بگویم که بودیمیر در صحبت با برانکو اعلام کرده مشکلی برای جدایی از تیمش ندارد و اینکه بین او و باشگاه دینامو‌زاگرب چه خواهد گذشت به خودشان ارتباط دارد. قطعا باشگاه پرسپولیس پولی بابت رضایت نامه وی پرداخت نخواهد کرد و طرف حساب ما فقط خود بازیکن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اولیه موقوفات در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد و گفت: شهروندانی که تاکنون به دلایل مختلف با موقوفات قرارداد اجاره نداشتند، اکنون با این معافیت می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه بسیاری از اراضی و املاک شهری و روستایی در استان موقوفه هستند و ساکنین این املاک باید قرارداد اجاره با موقوفه داشته باشند، افزود: هنگام انعقاد قرارداد اولیه و نقل و انتقال، پذیره‌های مختلفی برابر قانون و آیین‌نامه‌ها از شهروندان دریافت می‌شده که در برخی موارد پرداخت این مبالغ برای مردم امکان‌پذیر نبوده که با پیگیری‌های این اداره‌کل دریافت پذیره برای انعقاد قرارداد اجاره موقوفات شامل معافیت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: معافیت‌های اعلامی متفاوت بوده که با توجه به ماهیت پرونده از صفر تا ۱۰۰ درصد قابل اعمال است.

حیدری با تاکید بر اینکه این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده و مردم استان از این فرصت بهره‌گیری و اقدام به انعقاد قرارداد کنند، افزود: این معافیت‌ها و تخفیف‌ها دائمی نیست و بهتر است شهروندانی که از اراضی وقفی بهره‌برداری می‌کنند به ادارات اوقاف شهر‌های استان مراجعه کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

او با بیان اینکه حدود ۷ هزار موقوفه در مازندران شناسایی شده که شامل مجوز معافیت در پرداخت پذیره شده است، گفت: بسیاری از روستا‌های استان وقفی هستند که تاکنون به دلایل مختلف با ادارات اوقاف قرارداد اجاره نداشته، اما اکنون با این معافیت‌ها می‌توانند بدون پرداخت پذیره به راحتی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • آیا رژیم صهیونیستی بابت جنایاتش غرامت پرداخت خواهد کرد؟
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند