Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:36:35 GMT

رفتار حرفه ای پورموسوی در استارت کار با جوانان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۲۸۷۱

رفتار حرفه ای پورموسوی در استارت کار با جوانان

سرمربی تیم ملی جوانان روز گذشته بازی تیم های مقاومت و پیکان در لیگ برتر جوانان تهران را تماشا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان معرفی شده است اینروزها مشغول تست گیری از 52 بازیکنی است که از سوی کمیته استعداد یابی فدراسیون فوتبال قبلا گزینش و به او معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این همه بازیکن در اردوی تیم ملی جوانان سیروس پورموسوی برنامه ریزی کرده بازی های لیگ برتر جوانان کشور را در شهرهای مختلف به تماشا بنشیند تا در صورت دیدن بازیکنان خوب آنها را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کند.

 

او پیش تر در مصاحبه ای که با سایت فدراسیون فوتبال داشت به این نکته به صراحت اشاره کرد در روزهای آتی به همراه همکارانش به شهرهای مختلف سفر خواهد کرد و به تماشای بازی های لیگ برتر جوانان خواهد نشست تا در صورتی که با بازیکنی شایسته مواجه شد آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند. او هدفش را موفقیت در جام ملت ها و صعود به جام جهانی و از همه مهمتر ساختن یک نسل خوب برای آینده فوتبال ایران را تعیین کرده.

 

این رفتار که سیروس پورموسوی به دعوت از همین 52 بازیکن اکتفاء نکرده و شخصا هم می خواهد بازی های لیگ برتر جوانان کشور را به تماشا بنشیند کاملا حرفه ای و منطقی است چرا که قطعا نگاه او با نگاه استعدادیاب های فدراسیون فوتبال در جزییات تفاوت هایی با هم دارد و از سویی تماشای بازی های لیگ برتر جوانان کشور موجب می شود هیچ بازیکن خوبی از چشم سرمربی تیم ملی جوانان پنهان نماند.

سید سیروس پور موسوی جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم