Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پلیس امنیت عمومی البرز: 13 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی، پلمب و برای 53 واحد دیگر اخطاریه پلمب صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سرهنگ عباس شاهی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و متخلف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های مختلف استان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی یکشنبه (16 دیماه) افزود: در اجرای این طرح از 177 واحد صنفی در مناطق گردشگری استان بازدید شد که 13 واحد صنفی (قهوه خانه) متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی، پلمب و برای 53 واحد دیگر اخطاریه پلمب صادر شد.
 
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز با اعلام تداوم و تشدید اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد