Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:57:45 GMT

تدارکات ویژه رادیو برای جام ملتهای آسیا

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۵۴۵۲

تدارکات ویژه رادیو برای جام ملتهای آسیا

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه «جام ملتهای آسیا» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش که از ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود، علی اکبر ارمنده اولین بازی تیم ملی کشورمان را گزارش می‌دهد و حسین صالح کارشناسی و مسعود نجات تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

گفتنی است : بازی‌های ایران  از سری مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا از رادیو ورزش موج fmردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود و 14 بازی دیگر از طریق اینترنت کانال 2 رادیو ورزش از استودیوی 21 پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیروز مسابقه استرالیا- اردن  از رادیو اینترنتی ورزش(کانال 2) پخش شد .: امروز بازی کره جنوبی – فیلیپین ساعت 17 تا 19 و از فردا بازی‌های عراق – ویتنام، عربستان- کره شمالی، ژاپن- ترکمنستان، قطر- لبنان، چین- عراق، لبنان- عربستان، عمان- ژاپن پخش می‌شود.بعد از آن نیز بازی‌‌های تیم‌های صعود کننده از گروها نیز از رادیو اینترنتی ورزش کانال 2 از طریق سایت و اپلیکیشین پخش می‌شود.

پخش اینترنتی رادیو ورزش ( کانال ۲)  به نشانی:Www.radiovarzesh.ir و اپلیکیشین Iranseda.ir می باشد

قابل ذکر است تمامی بازی‌ها از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود و سایر شبکه‌های رادیویی در برنامه‌های ورزشی خود به تحلیل آن ، می‌پردازند.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی جام ملت های آسیا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)