Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:57:35 GMT

10 هزار تن ماسه نمک توسط شهرداری همدان خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۵۸۱۱

10 هزار تن ماسه نمک توسط شهرداری همدان خریداری شد

همدان-ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 500 نفر کار پاکسازی و برفروبی را در سطح شهر انجام می دهند گفت: 10 هزارتن ماسه نمک توسط این شهرداری خریداری شده است.

وحید علی ضمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون حدود سه هزار تن از میزان ماسه و نمک خریداری شده در برفروبی و پاکسازی معابر مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شدت بارش ها عملیات پاکسازی را کند می کند، گفت: باهمت شهرداری همدان در کنار سطوح شیبدار و معابر شهری کیسه های نمک و ماسه چینش شده است تا در کمترین زمان ممکن توسط نیروهای خدماتی شهرداری و حتی به کمک خود مردم معابر برف روبی شود.
علی ضمیر اظهار داشت: شهروندان هرگونه آبگرفتگی و یخ زدگی در نقاط مختلف شهر را از طریق سامانه 137 که در مجموعه شهرداری با سازو کار جدیدی در حال فعالیت است، اعلام کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود.
علی ضمیر بیان کرد: هر ساله سه هزار تن نمک و 6 هزار تن ماسه برای عملیات برف روبی در همدان استفاده می شود و علاوه بر خودروهای برفروب شهرداری، 40 دستگاه نمک پاش نیز فعال هستند.
وی با بیان اینکه بیش از 38 دستگاه خاور برای پاکسازی معابر برفی نیز در همدان تجهیز شده است، عنوان کرد: تجهیزات شهرداری همدان برای مواقع بحرانی فصل زمستان به روز شده به طوریکه در حال حاضر 44 دستگاه تیغه برف روب و گرید، 12 دستگاه باب کت و 9 دستگاه نمک پاش در اختیار شهرداری همدان است.
علی ضمیر با بیان اینکه در مجموع اقدامات بحرانی فصل زمستان شامل سه مرحله قبل، حین و بعد از بارش است، تاکید کرد: حضور کامل نیروهای انسانی و تجهیزات شهرداری همدان در کنار تعامل با سایر دستگاه هایی که در ستاد بحران دخیل هستند نقش موثری در چگونگی برخورد با بحران دارد.
وی افزود: از جمله قدامات خوب قبل از بارش، هرس درختان معابر بود که با کمک شرکت توزیع نیروی برق این طرح در شهر همدان به خوبی انجام شد.
7523/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرداري خدمات شهري برفروبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد

بهنام دادایی مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: پارسال اجرای طرح نهضت آسفالت در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفت که در این راستا ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید

اختصاص ۶ هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری‌ها

وی افزود: با استفاده از این میزان آسفالت تولید شده ۷۴۵ هزار و ۴۴ مترمربع از معابر چهار نواحی آسفالت شد.

دادایی اضافه کرد: اجرای عملیات آسفالت در نواحی ۴ گانه توسط اکیپ‌های دستی و فنیشر انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • الحاق ۲۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی حمل مصالح به ناوگان شهرداری تهران
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب
  • اراک اولین شهر در استفاده از اتوبوس برقی
  • نصب بیش از ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد