Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر که تا کنون بیش از چهار هزار و 500 واحدهای صنفی و تجاری به ویژه از صنف طلافروشی ها و صرافی های سطح شهر تهران، عضو این سامانه شده اند، گفت: اقدامات تکمیلی برای عضویت بیشتر واحدهای صنفی با این مرکز در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این مطلب که طی2 سال گذشته به هیچ عنوان از مشترکین این سامانه سرقت نشده است، اظهار داشت: امیدواریم در روزهای آتی واحدهای صنفی بیشتری عضو این سامانه بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت، با تاکید بر این مطلب که مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، نقشی موثر در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت ویژه واحدهای صنفی شهر تهران خصوصا طلافروشی ها، صرافی ها و مراکز تجاری می باشد، تصریح کرد: به عنوان نمونه، چندی پیش یکی از واحدهای صنفی که مورد دستبرد قرار گرفته بود، ماموران انتظامی مستقر در محدوده موفق شدند با هشدار به موقع این مرکز در محل حضور یافته و سارقان را دستگیر کنند.

سردار رحیمی، در خصوص نحوه عملکرد مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، عنوان داشت: عملکرد این مرکز به گونه است که با حضور سارق در محل، بلافاصله هشدار الکترونیکی به نزدیک ترین واحد گشت انتظامی مستقر در محل اعلام شده و پلیس می تواند در کمترین زمان ممکن در محل وقوع سرقت حضور یابند.

وی، در پایان با دعوت از شهروندان برای اشتراک با مرکز هشدارهای الکترونیک پلیس پایتخت، گفت: مالکان واحدهای صنفی و شهروندان، به منظور بهره برداری هرچه بیشتر از خدمات انتظامی با عضویت در این مرکز، می توانند امکان وقوع هرگونه سرقت و دستبرد به محل سکونت و واحد صنفی خود کاهش دهند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرقت الکترونیک شهر تهران الکترونیک پایتخت رئیس پلیس سرقت شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم