Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به این که طی ۲ سال گذشته از واحد‌های صنفی مشترک با مرکز هشدار الکترونیک (مها) پلیس پایتخت، هیچگونه سرقتی انجام نشده، گفت: امیدواریم در روز‌های آینده واحد‌های صنفی بیشتری، عضو این مرکز شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر که تا کنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد‌های صنفی و تجاری به ویژه از صنف طلافروشی‌ها و صرافی‌های سطح شهر تهران، عضو این سامانه شده اند، گفت: اقدامات تکمیلی برای عضویت بیشتر واحد‌های صنفی با این مرکز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این مطلب که طی ۲ سال گذشته به هیچ عنوان از مشترکین این سامانه سرقت نشده است، اظهار داشت: امیدواریم در روز‌های آتی واحد‌های صنفی بیشتری عضو این سامانه بشوند.   رئیس پلیس پایتخت، با تاکید بر این مطلب که مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، نقشی موثر در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت ویژه واحد‌های صنفی شهر تهران خصوصا طلافروشی ها، صرافی‌ها و مراکز تجاری می‌باشد، تصریح کرد: به عنوان نمونه، چندی پیش یکی از واحد‌های صنفی که مورد دستبرد قرار گرفته بود، ماموران انتظامی مستقر در محدوده موفق شدند با هشدار به موقع این مرکز در محل حضور یافته و سارقان را دستگیر کنند.   سردار رحیمی، در خصوص نحوه عملکرد مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت، عنوان داشت: عملکرد این مرکز به گونه است که با حضور سارق در محل، بلافاصله هشدار الکترونیکی به نزدیک‌ترین واحد گشت انتظامی مستقر در محل اعلام شده و پلیس می‌تواند در کمترین زمان ممکن در محل وقوع سرقت حضور یابند.   وی، در پایان با دعوت از شهروندان برای اشتراک با مرکز هشدار‌های الکترونیک پلیس پایتخت، گفت: مالکان واحد‌های صنفی و شهروندان، به منظور بهره برداری هرچه بیشتر از خدمات انتظامی با عضویت در این مرکز، می‌توانند امکان وقوع هرگونه سرقت و دستبرد به محل سکونت و واحد صنفی خود کاهش دهند. منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام

                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس‌های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیرو‌های ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت‌ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت‌های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.

این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح‌های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت‌ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت‌های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم از پارک کردن خودرو‌ها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.

دیگر خبرها

  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • اهمیت تقویت فرهنگ رعایت شئونات مرتبط با ماه مبارک رمضان
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است