Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:51:05 GMT

خسرو معتضد از این هفته برنامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۶۵۵۷

خسرو معتضد از این هفته برنامه دارد

برنامه «روزگاری ایران» با اجرای خسرو معتضد در ۵۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از این هفته هر روز در ساعت‌های ۱۱، ۱۶:۴۵ و ۲۲:۴۵ پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، خسرو معتضد ـ مورخ پیشکسوت در برنامه «روزگاری ایران» ـ تاریخ ایران از قاجار تا پهلوی را بازخوانی می‌کند.

قبل از ظهور ایالات متحده به عنوان یک ابرقدرت در صحنه جهانی و قدرت مسلط در خاورمیانه و خلیج فارس در بعد از جنگ جهانی دوم، انگلستان در ایران حضور و نفوذی قوی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه نگاهی به عملکرد انگلستان در عصر قاجار و پهلوی اول و دوم خواهد داشت.

برنامه «روزگاری ایران» کاری از گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی ملکی از ۱۵ آبان ماه هر روز در ساعت ۱۱، ۱۶:۴۵، ۲۲:۴۵ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خسرو معتضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان