Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی دلخواسته عکاس سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه رشته عکاسی نیروی جوان می خواهد بیان کرد به سمت تهیه کنندگی فیلم پیش می روم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی دلخواسته عکاس سینما و تلویزیون که این روزها تهیه کنندگی فیلم های کوتاه را برعهده دارد، گفت: در سال جاری با هیچ پروژه سینمایی برای عکاسی همکاری نکرده ام، در واقع آخرین پروژه ای که به عنوان عکاس در آن حضور داشتم مجموعه شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی بود که اسفند سال ۹۶ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مدت گذشته پیشنهادهای مختلفی برای همکاری با پروژه های سینمایی داشته است، توضیح داد: طی یک سال گذشته به سمت تهیه کنندگی فیلم کوتاه رفته ام و با توجه به زمان بر بودن آن نتوانستم پروژه جدیدی را بپذیرم.

عکاس فیلم سینمایی «قاتل اهلی» بیان کرد: بحث عکاسی سینمایی به دلیل مشکلاتی که همیشه داشته و دارد که البته اگر از مشکلاتی مانند امنیت شغلی، دستمزد و مسائل صنفی، بگذریم، شرایط کار را برای یک عکاس سخت می کند. در واقع باید بگویم فعالیت در این رشته با سن عکاس رابطه مستقیم دارد و همین مساله سبب می شود تا عکاسان برای ادامه فعالیت شرایط مختلف را بسنجد.

وی ادامه داد: در رشته عکاسی سینما یا تلویزیون، زمانی که یک سنی را رد می کنید، بر خلاف رشته های دیگر که فرد تبدیل به پیشکسوت می شود و پروژه های مهمتری به فرد پیشنهاد می شود، عکاسی یک شغل جوانی است که نیروهای جوانی را برای کار می طلبد که البته این امر هیچ ایرادی ندارد.

عکاس فیلم سینمایی «عصر یخبندان» تاکید کرد: در چنین شرایطی عکاسانی که کار خود را در سینما ادامه می دهند، به سختی باید در این بخش مبارزه کرده و دائم خود را به روز و آماده نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا به دنبال فیلمسازی در سینما بود، بیان کرد: همین مساله سبب شد، تهیه کنندگی فیلم کوتاه «سنگساز» را برعهده بگیرم، این فیلم کوتاه توانست با حضور در جشنواره های مختلف بین المللی جوایزی را کسب کند.

این هنرمند توضیح داد: در حال حاضر نظارت بر نگارش چند فیلمنامه کوتاه را برعهده دارم که امیدوارم شرایط مناسب برای تولید آن فراهم شود. همچنین در تلاش هستم تا بتوانم در حوزه تولید فیلم بلند نیز حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه این روزها به عنوان مجری طرح برنامه «هنرپیشه» شبکه نسیم نیز فعالیت می کند، تاکید کرد: اولویت این روزهای من در سینما بحث تهیه کنندگی است که امیدوارم بتوانم این هدف را به خوبی دنبال کنم.

محمدمهدی دلخواسته در پایان گفت: یک پروژه فیلم بلند ویدئویی نیز در دست دارم که در صورت دریافت مجوزهای لازم تولید آن را آغاز می کنم.

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کوئنتین تارانتینو کارگردان شناخته شده سینمای جهان سال گذشته اعلام کرد که فیلم سینمایی «منتقد سینما» (The Movie Critic) عنوان آخرین و دهمین فیلم اوست که کارگردانی می‌کند و پس از ساخت این اثر دیگر فیلمی را در مقام کارگردان نخواهد ساخت. 

خبری که خیلی زود در سراسر دنیا منتشر شد و بسیاری از دوستداران سینما منتظر اخبار تکمیلی از این ساخته ویژه بودند. تارانتینو حتی در جشنواره کن سال گذشته نیز اطلاعاتی به صورت قطره‌چکانی از این فیلم داد و همان موقع نیز اعلام کرد که نمی‌تواند اطلاعات زیادی از آن را در اختیار مردم قرار دهد و مخاطبان برای فهمیدن اطلاعات بیشتر راجع به آن، باید منتظر باشید و این فیلم را تماشا کنید.

تنها چیزی که در رابطه با این فیلم از پیش مقرر شده بود حضور برد پیت به عنوان نقش اول (در نقش کلیف بوث) در آن بود. پس از مدتی مشخص شد که پیت در این فیلم بازی نمی‌کند و در آن موقع نام تام کروز به عنوان بازیگر اصلی مطرح شد. اما در نهایت کار با این بازیگر نیز جلو نرفت تا تارانتینو در انتخاب بازیگر اصلی با یک چالش بزرگ مواجه شود.

اما طبق آخرین اخبار این کارگردان به نام هالیوود دیگر به دنبال بازنویسی فیلمنامه و یا بازیابی پروژه نخواهد بود و قرار است پروژه تازه‌ای را به عنوان فیلم پایانی کارنامه هنری اش در مقام کارگردان در دست بگیرد. 

با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها اما هنوز دلیل قطعی عدم ساخت این فیلم سینمایی و عنوان پروژه جدید تارانتینو رسانه‌ای نشده و اطلاعات جدیدی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!