Web Analytics Made Easy - Statcounter

حناچی در حکمی محمد رضا جوادی یگانه را به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی» با صدور حکمی «محمدرضا جوادی یگانه» را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منصوب کرد.


وی متولد سال ۱۳۴۸می باشد و دارای مدرک دکتری‌ جامعه‌ شناسی‌ از دانشگاه‌ تربیت‌ مدرس‌ بوده و دانشیار گروه جامعه‏ شناسی‏، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سمت هایی که پیش از این بر عهده جوادی یگانه بوده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مدیر کل پژوهش‌ دانشگاه‌ علوم‌ بهزیستی‌

دبیر علمی همایش دین و رسانه

عضو کمیته تاریخ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی

مشاور بین الملل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

عضو شورای عالی سیاستگذاری خانه کتاب تهران

معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

رییس پژوهشکده اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

مشاور اجتماعی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک

مدیر گروه اجتماعی مرکز




 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل نماز جمعه کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش خبرگزاری شبستان مجلس مراجع و علماء کلیسا پیروز حناچی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

ابوالقاسم مقیمی گفت:از این بین ۷۱ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۴۰ هزار نفر در بوستان‌ها، ۵۰ هزار نفر در مدارس،۴۴ هزار نفر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران،۱۳ هزار نفر در مراکز خیریه و مساجد و ۱۱ هزار نفر در بقاع متبرکه و سالن‌های ورزشی اسکان داشته‌اند.

 معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم  با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر وارد استان قم شده اند، گفت: طی این مدت ۱۲ نفر در اثر تصادف جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: طی این مدت همچنین هفت هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از بازار کالا و خدمات انجام شده و برای ۲۲۱ پرونده تخلف ۴۸ میلیارد ریال جزای نقدی صادر و ۶ واحد متخلف پلمب شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • ۲۲۸ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود