Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی، ظهر دوشنبه در دیدار با سردار نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، از بد حجابی و کم حجابی در جامعه انتقاد کرد و بر لزوم توجه به این مسئله از سوی مسئولین و آحاد مردم و پاسداشت شعائر الهی تأکید کرد.

وی افزود: این موارد و ارزش‌های دینی و اخلاقی مسائلی نیستند که انسان از کنار آن به سادگی و به راحتی عبور کند و بی‌تفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد سطوح عالی حوزه اظهار داشت: توجه و اهمیت به مسئله حجاب در دین بسیار زیاد است، ولی امروز شاهد نوعی بی‌توجهی و بی‌تفاوتی در بین مردم نسبت به ارزش‌های دینی مانند حجاب هستیم.

وی گفت: نمونه دیگر از بی تفاوتی به ارزش‌ها در مورد دیرکرد است که بانک‌ها از مردم می‌گیرند. بارها گفته شد که نباید بانک‌ها از مردم دیرکرد بگیرد و خلاف شرع است، ولی توجهی نمی‌شود.

آیت الله نوری همداتی تأکید کرد: در مورد بحث حجاب بارها گفته شود ولی امروز شاهد بی‌تفاوتی نسبت به مسئله حجاب هستیم و می‌بینیم کم حجابی و بدحجابی در جامعه دینی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود، ولی توجهی به آن نمی‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه، گفت در سال جدید از اولویت های اصلی و دغدغه امورات ما و همه مسئولین شهر، امورات فرهنگی خواهد بود.

غلامحسین عماری، ۹ فروردین ماه در اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان ارومیه که در سالن شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد،ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان ، عفاف و حجاب را از مبانی اسلامیت توصیف و با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در زمینه عفاف و حجاب، نمونه ای از موضوعات حفظ و حراست از عفاف در جامعه را توجه به سبک زندگی خانواده محور، استفاده از مفاهیم اسلامی بین راهی و جاده ای با محوریت عفاف و حجاب، شبکه سازی و ایجاد شبکه های مردمی در امر آموزش، استفاده از ظرفیت رسانه در تبیین موضوع عفاف و  حجاب و لزوم وجودپیوست فرهنگی در ارایه برنامه های اجتماعی و عمومی دانست. 

وی افزود: دشمنان نظام و فرصت طلبان در صددند از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند لذا ضمن توجه در این گونه اقدامات  ما نیز اجازه نخواهیم داد آنها از انجام تکالف دینی سو استفاده کنند چرا که آنها دنبال رواج بی بند وباری هستند. 

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی درآغاز سال نو، امید و ایمان را مایه استمرار همه اقدامات و خدمات از جمله عفاف و حجاب دانست و افزود: یکی از مباحث موثر در بیانات رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم است و قطعا در هر امری همراهی مردم و حضور آنها مخصوصا در امر عفاف و حجاب موثر است و موجبات موفقیت در پیشبرد اهداف را فراهم می کند. 

عماری به عدم موفقیت توطئه ها در دلسرد کردن مردم از اهداف و رشد و تعالی جامعه اسلامی اشاره نمود و گفت: ما منکر مشکلات نیستیم اما به لطف خدا دشمنان و معاندین هم علیرغم دشمنی های مستمر به آرزو آمال خود نرسیده‌اند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام: مردم‌محوری مهمترین مسئله در نظام اسلامی است
  • دولت شرایط ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند
  • انتقاد امام‌جمعه سنندج از افزایش سرسام‌آور رهن و اجاره خانه‌
  • «معیشت»، پررنگ‌ترین دغدغه مردم در سال جدید
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه