Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@16:40:16 GMT

22 پرسپولیسی به اردوی دوحه می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۹۴۶۰

22 پرسپولیسی به اردوی دوحه می‌روند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ظهر فردا سه‌شنبه تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کنند تا اولین تمرین خود را نیز از ساعت 17 همین روز در کمپ اسپایر انجام دهند.

 

پرسپولیس در این سفر، 22 بازیکن را همراه خواهد داشت. از مجموع فهرست 26 نفره بازیکنان، علیرضا بیرانوند، احمد نورالهی، مهدی ترابی، بشار رسن، حمیدرضا طاهرخانی و سعید حسین‌پور ملی‌پوشان تیم در این اردو حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید جلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه، محمد انصاری، بوژیدار رادو شوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور، سیامک نعمتی، آدام همتی، ابوالفضل درویش‌وند، محمد نادری، سید محمد احسان حسینی، محمد امین اسدی و سعید کریمی که با محمد حسینی و محمد خارکش از تیم‌های امید و جوانان، آنها را همراهی خواهند کرد تا ارزیابی شوند، 22 بازیکنی هستند که در اردوی دوحه حضور پیدا می‌کنند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بشار رسن مهدی ترابی احمد نوراللهی علیرضا بیرانوند اردوی پرسپولیسی ها پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد

رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد خود در دیدار برابر ملوان، فرصت حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت