Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ارزش‌ها را انکار می‌کند، تاکید کرد: دعوای انقلابی و غیر انقلابی دعوای عقلانیت و توهم است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام پناهیان مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اخیرا در مراسم گرامیداشت نه دی که به همت بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، نکات بسیار مهمی را درباره شکل‌گیری فتنه و همچنین تلاش دشمنان برای اینکه انقلابیون و دین‌داران را مخالف واقع بینی نشان دهند بیان کرد و معقتد بود که واژه ارزشی را برای این به انقلابیون و دین‌داران نسبت داده‌اند که بتوانند آن‌ها را در مقابل واقع‌بینی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پناهیان به همین دلیل با بیان اینکه ارزش‌ها را انکار می‌کند، تاکید کرد: دعوای انقلابی و غیر انقلابی دعوای عقلانیت و توهم است.

بنابر اهمیت سخنان حجت الاسلام پناهیان در این رابطه صوت کامل این سخنرانی در ادامه آمده است:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام علیرضا پناهیان حماسه 9 دی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران

ویدیویی از لجبازی وحشتناک اتوبوس و پژو وسط جاده و وقوع سانحه هولناک را در جاده سیرجان ببینید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده صادق؛ توهم امنیت و قدرت پوشالی صهیونیست ها را فرو پاشید
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • حال خوش کُن‌هایی که جانتان را می‌گیرند!
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • متخصص روانپزشکی: مخدر ها عمر را کوتاه می‌کنند و زوال عقل به همراه دارند
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده