Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن مذاکراتی را با محمدرضا خلعتبری انجام داده اما تاکنون هیچ چیزی قطعی نشده است. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مجید حاج‌رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اخبار مربوط به پیوستن محمدرضا خلعتبری به تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار داشت:این موضوع را تأیید و یا تکذیب نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال فصل نقل‌ و انتقالات است و باشگاه‌ها در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خودشان هستند.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن مذاکراتی را با محمدرضا خلعتبری انجام داده است، اما تا کنون هیچ چیزی قطعی نشده و به همین دلیل نمی‌توانم تایید کنم که این بازیکن به تیم پیوسته است یا خیر.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با شایعه خواندن اخبار منتشرشده در خصوص معاوضه گادوین منشا با محمدرضا حسینی، گفت: منشا جزو گزینه‌هایی نیست که چندان مورد توجه ذوب‌آهن باشد و اخبار منتشرشده درباره معاوضه او با حسینی، شایعه است. از طرف دیگر تصمیم علیرضا منصوریان مبنی بر حفظ تمام بازیکنان فعلی تیم است و ما هیچ بازیکن مازادی نداشته و قصدی برای معاوضه هیچ بازیکنی نیز نداریم.

مهاجم برزیلی به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شدپست معنادار دروازه‌بان ذوب‌آهن در فضای مجازی؛ آیا مظاهری پرسپولیسی می‌شود؟ بازیکن نیجریه‌ای در رادار تیم فوتبال ذوب‌آهن

حاج‌رسولی‌ها شایعات به وجود آمده درباره احتمال جدایی رشید مظاهری و پیوستن او به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده و خاطرنشان کرد: این خبرها شایعه است و من این مسئله را تکذیب می‌کنم. شاید مظاهری در ابتدای فصل تصمیمی برای جدایی از ذوب‌آهن داشت اما در نیم‌فصل، خیلی شفاف با منصوریان صحبت کرده و قول داد که تا آخر فصل به طور کامل در اختیار ذوب‌آهن باشد.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیئت مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.

وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشورهای همسایه در سه ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر ای‌اف‌سی مشکل حل می‌شد اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس