Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج آزمون ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت های عربی دی ماه ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نتایج آزمون‌ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دی ماه ۹۷ را اعلام کرد.

تمام داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://English.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعلام نتایج آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد سامانه مرکز سنجش آزمون فراگیر مهارت های عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیابان‌نورد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در جلسه شورای این دانشگاه اظهار کرد: وجود محتوای غنی سند تحول و تعالی دانشگاه و سند آراستگی و شئون رفتاری دانشجویی به منزله آن است که در همه فعالیت‌ها و رخداد‌های دانشگاه یک پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.

وی افزود: این سند که با توسل به اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران نگاشته شده، تکالیف همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه را درباره امر آراستگی دانشگاه را مشخص کرده؛ بنابراین می‌توان آن را سند چشم انداز آینده دانشگاه آزاد اسلامی نام داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با اشاره به ضرورت همراهی علم با جهت دهی ایمان عنوان کرد: اگر در ساختار تولید علم و آموزش علم جهت دهی ایمانی نداشته باشیم آن علم ارزش چندانی ندارد و تفاوتی بین آن و علم‌های تولید شده در جهان غرب نمی‌توان دید.

بیابان‌نورد یکی از اهداف مهم پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی را توحید محور کردن همه آموزش‌های موجود در دانشگاه برشمرد و بیان کرد: استادان دانشگاه به‌عنوان کنشگر فعال فرهنگی عنصر مهمی برای حل معضلات و مشکلات فرهنگی دانشگاه هستند.

کار تربیتی و فرهنگی اثربخش نیازمند استمرار و پیگیری است

مدیر کل حراست ادانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و اهمیت جایگاه تربیت و اثرگذاری تربیتی روی نسل جوان گفت: در دانشگاه‌ها عمدتأ فرایند تولید متخصص یعنی فرایند تولید علم به جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد؛ اما چند صباحی بوده که توجه به تربیت در کنار این تعلیم کمرنگ‌تر شده است. اگر قرار باشد که کار تربیتی و فرهنگی مؤثری انجام شود نیاز به استمرار و پیگیری روند‌های نتیجه بخش دارد.

علی حسین‌منصوری با بیان گام‌های سه گانه در دستورالعمل آراستگی و شون رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی بر اجرای گام‌های اول یعنی تذکر و یادآوری و گام دوم یعنی ارجاع به مراکز مشاوره دانشگاه تاکید کرد و با اشاره به عضویت رؤسای واحد‌های دانشگاهی در کارگروه شون رفتاری اضافه کرد: قطعاً نه تنها رئیس واحد؛ بلکه هیچ یک از مسئولان اجرایی دانشگاه‌ها نمی‌توانند نسبت به اجرای این آیین نامه بی‌تفاوت باشند.

وی به عضویت اعضای هیئت علمی در این کارگروه نیز اشاره کرد و توضیح داد: این عضویت نشان دهنده اهمیت جایگاه استادان در ایجاد نظم و کنترل شئون رفتاری دانشجویان است.

مدیر کل حراست ادانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر نقش حرکت جمعی و اهتمام همگی مسئولان و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای بهینه این دستورالعمل و بهینه شدن وضعیت پوشش ظاهری دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: اگر در فرایند اجرای این دستورالعمل برخی از حوزه‌ها و بخش‌ها خود را منفعل نشان دهند تلاش بخش‌های فعال نیز به هدر می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳